Translate

2020年11月25日水曜日

~Diamonds~ Sam Smith

 


Have it all rip our memories off the wall

何もかもを手にして、壁から思い出を取ったんだ


All the special things I bought

僕が買った特別なもの全て


They mean nothing to me anymore

でもそれは何の意味も持たなくて


But to you, they were everything we were

でもキミにとってはそれが全てだったんだよね


They meant more than every word

それはどんな言葉より意味を持ってて


Now I know just what you love me for

今、キミが僕を愛してくれてる理由がわかったよ


Take all the money you want from me

好きなだけお金を持っていけばいい


Hope you become what you want to be

なりたい自分になれることを願って


Show me who little you care

どれだけ気にしてるか、僕に見せてよ


How little you care, how little you care

どれだけ気にしてるのかを


You dream of glitter and gold

キラキラしてる黄金の夢を見て


My heart's already been sold

僕のハートはもう売り切れなんだ


Show you how little I care

それだけ気にしてないのか見せてあげる


How little I care, how little I care

どれだけ気にしてないのかをね


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなる




You're never gonna hear my heart break

僕の心が傷つくのを気にもしないんだ


Never gonna move in dark ways

暗い道は決して動かなくて


Baby, you're so cruel

ベイビー、キミってなんて残酷なんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなって


Material love won't fool me

 軽い愛には騙されないよ


When you're not here, I can't breathe

キミがいないと息もできない


Think I always knew

僕はずっと前から知ってたと思うよ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるってね




Shake it off, she the fear of feeling lost

忘れよう、失った感情と恐怖を振り払って


Always me that pays the cost

いつも犠牲になるのは僕の方で


I should never trust so easily

簡単に信用しちゃダメだね


You lied to me, lie-lied to me

キミは嘘をついたんだ


Then left with my heart 'round your chest

そして、僕の胸に寄りかかっていなくなった


Take all the money you want from me

好きなだけお金を持っていけばいい


Hope you become what you want to be

なりたい自分になれることを願って


Show me who little you care

どれだけ気にしてるか、僕に見せてよ


How little you care, how little you care

どれだけ気にしてるのかを


You dream of glitter and gold

キラキラしてる黄金の夢を見て


My heart's already been sold

僕のハートはもう売り切れなんだ


Show you how little I care

それだけ気にしてないのか見せてあげる


How little I care, how little I care

どれだけ気にしてないのかをね


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなる




You're never gonna hear my heart break

僕の心が傷つくのを気にもしないんだ


Never gonna move in dark ways

暗い道は決して動かなくて


Baby, you're so cruel

ベイビー、キミってなんて残酷なんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなって


Material love won't fool me

 軽い愛には騙されないよ


When you're not here, I can't breathe

キミがいないと息もできない


Think I always knew

僕はずっと前から知ってたと思うよ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるってね




Always knew

知ってたんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるって


Always knew

いつも...




You're never gonna hear my heart break

僕の心が傷つくのを気にもしないんだ


Never gonna move in dark ways

暗い道は決して動かなくて


Baby, you're so cruel

ベイビー、キミってなんて残酷なんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなって


Material love won't fool me

 軽い愛には騙されないよ


When you're not here, I can't breathe

キミがいないと息もできない


Think I always knew

僕はずっと前から知ってたと思うよ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるってね


You're never gonna hear my heart break

僕の心が傷つくのを気にもしないんだ


Never gonna move in dark ways

暗い道は決して動かなくて


Baby, you're so cruel

ベイビー、キミってなんて残酷なんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤモンドはキミと一緒にいなくなって


Material love won't fool me

 軽い愛には騙されないよ


When you're not here, I can't breathe

キミがいないと息もできない


Think I always knew

僕はずっと前から知ってたと思うよ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるってね


Always knew

知ってたんだ


My diamonds leave with you

僕のダイヤはキミと一緒にいなくなるって


Always knew

いつも...


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿