Translate

2020年11月7日土曜日

~Pennyroyal Tea~ Nirvana

 


I'm on my time with everyone

みんなと一緒に暇を持て余してるんだ


I have very bad posture

僕はとてもひどい格好をしてる




Sit and drink Pennyroyal Tea

くつろいでペニーロイヤル・ティーを飲むんだ


Distill the life that's inside of me

内側から命を蒸留して


Sit and drink Pennyroyal Tea

くつろいでペニーロイヤル・ティーを飲むんだ


I'm anemic royalty

僕は貧血になった印税さ




Give me a Leonard Cohen afterworld

あの世でレナード・コーエンを聴かせて


So I can sigh eternally

そうしたら永遠に嘆いてられるよ


I'm so tired I can't sleep

僕は疲れ切って眠れもしないんだ


I'm a liar and a thief

嘘つきで、泥棒なんだ




Sit and drink Pennyroyal Tea

くつろいでぺニーロイヤル・ティーを飲んで


I'm anemic royalty

僕は血の足りない印税で


I'm on warm milk and laxatives Cherry flavored antacids

暖かいミルクと下剤、チェリー風味の胃薬に頼ってるんだ


Sit and drink Pennyroyal Tea

くつろいでペニーロイヤルティーを飲む


Distill the life that's inside of me

内側から命を蒸留して


Sit and drink Pennyroyal Tea

くつろいでペニーロイヤルティーを飲むんだ


I'm anemic royalty

僕は貧血になった印税さ


Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿