Translate

2020年11月8日日曜日

~Ur So Beautiful~ Grace Vanderwaal



Lower East side and it's pouring out

ロワーイーストサイド、外は土砂降りで


Don't you look right at me now

今は私はを見ないでて


Is it you or are the lights

あなたかな、それとも明かりのせい?


Getting brighter in the night?

夜にはもっと明るくなるの?


Let's get coffee at a vibey spot

流行りのお店でコーヒーを買おう


We can sit around, I talk a lot

そこらへんに座って、私はたくさん話すの


But you're so chill, you keep it cool

でも、あなたは貢いでてクールなまま


I am not, I'm such a fool

私は違う、私はすごく馬鹿みたいで




"Damn, you're so beautiful

”なあ、あなたはとても綺麗


And don't you know it

あなたにはわかってるのかな?


Don't you? don't you?

気づいてないかな?


Don't you? don't you?

気づいてないかな?


Damn, you're so beautiful

あなたは本当に綺麗で


And don't you know it?

あなたはわかってるのかな?


Don't you know it?

あなたには


Don't you? don't you?

あなたは?


I think you do

きっとお見通しなのね




Walking along but not saying a thing

一緒に歩いて、でも何も言わなくて


Let's sit down and think of what we could be

座ろうよ、2人がどうなるのか考えよう


If you wanted to say something

あなたが何か言いたいのなら


You would say it, promise me

言って欲しいの、約束して


Walking lightly to my surprise

この踊るような足取りに自分でも驚いてる


Falling over the fear of looking in your eyes

あなたの目を見てると、恐怖を乗り越える


But now I am questioning

でも、今聞きたくなるの


I caught you looking at me

私を見てるあなたを見たら


And who do you think you are?

あなたは自分が何者だって思うの?


Who do you think you are?

この目には混乱ばっかり


Messing with my eyes

限界を越えて


Make me overthink my lines

悩ませるの


I think I'm falling blind

もう何も見えなくなってしまってる


Who do you think you are?

あなたは自分が何者だって思う?


Who do you think you are?

あなたは?


Not looking back to say goodbye

サヨナラを言うために振り返らないで


Is it all in my mind?

私が思うことはこれだけ?


I think it's all in my mind

そうね、これが全て


Who do you think you are?

あなたは自分が何者だって思う?


Who do you think you are?

あなたは


Not looking back to say goodbye

サヨナラを言うために振り返らないで


Is it all in my mind?

私が思うことはこれだけ?


I think it's all in my mind

そうね、これが全てなのね




Damn, you're so beautiful

あなたは本当に綺麗で


And don't you know it?

あなたはわかってるのかな?


Don't you? don't you 

あなたには


I think you do (ooh)

わかってるわ


(Who do you think you are?)

(自分は何者だって?)


(Who do you think you are?)

(自分は何者なの?)


I know you do (ooh)

(そうね、わかってる)


(Who do you think you are?)

(自分は何者だって?)


(Who do you think you are?)

(自分は何者なの?)


I think you do 

わかってるはずね



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿