Translate

2020年11月10日火曜日

~Waste My Time~ Grace Vanderwaal

 


Runnin' with you it' like we're in a memory

あなたと走ってると、2人の思い出の中にいるみたいで


That I'll try to forget when you grow up and leave

忘れようとしてるの、大人になって去ってくあなたを


Walkin' slow because the time's been running far

ゆっくり歩いてるのは時間があっという間に過ぎるから


Maybe I should grow up, leave you with a scar

私も成長しないと、傷跡と共にあなたを忘れないとね




You say "I love you" with an accent

あなたは生って言うよね”愛してる”って


Than I pretend like nothing happened

何も考えてなかったように私は振る舞って


Tell me, won't you miss Manhattan?

教えて、マンハッタンが恋しくない?


And even though this is pointless

こんなの無意味で絶望的なのにね


And even though this is pointless

こんなの無意味で絶望的なのにね


I just wanna waste my time

ただ、自分の時間を無駄にしたいの


And I just wanna waste your time

あなたの時間を無駄にしたいの


We can do anything you like

あなたがしたいことだったらなんでもいいわ


We can talk all night

2人なら一晩中話せるわ




I'm unsure of you because I know you'll leave

あなたが行ってしまうのを知ってるから、私はよくわからないの


You say you love me but I whisper "I don't believe"

あなたは私を”愛してる”って言うけど私は”信じない”って囁くの


Stopping moments cause I can't let it be true

時を止めようとしてるのは、このままただ現実にしたくないからよ


This is going nowhere but I love wasting my time with you

空回りよね、でもあなたとこうして過ごすのが大好きなの


Just waste my time

ただ、私の時間をこうして潰すの


Waste your time

あなたの時間をこうして潰して




You say "I love you" with an accent

あなたは生って言うよね”愛してる”って


Than I pretend like nothing happened

何も考えてなかったように私は振る舞って


Tell me, won't you miss Manhattan?

教えて、マンハッタンが恋しくない?


And even though this is pointless

こんなの無意味で絶望的なのにね


And even though this is pointless

こんなの無意味で絶望的なのにね


I just wanna waste my time

ただ、自分の時間を無駄にしたいの


And I just wanna waste your time

あなたの時間を無駄にしたいの


We can do anything you like

あなたがしたいことだったらなんでもいいわ


We can talk all night

2人なら一晩中話せるわ




I'll pretend you mine

あなたは私のものってフリをして


Just waste my time

ただ、私はこうして自分の時間を潰すの



Waste my time

自分の時間を


(And time will fly so)

(時間はあっという間に過ぎるの)


Waste your time

あなたの時間を潰すの


(You should be wise, for you I'd happily waste mine)

(このことに気付いてあなたのためなら喜んで時間を潰すわ)


Waste, waste, my time

ただ過ごすの


(You have one life and time will fly so)

(人生は一回だけで、時間はあっという間よ)


Waste your time

あなたの人生を過ごすの


(You should be wise, for you I'd happily waste mine)

(このことをわかって、あなたのためなら喜んで時間を潰せるわ)



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿