Translate

2021年4月9日金曜日

~Bowie~ Paul Weller

 


Do you know there's no journey?

旅なんてないって知ってる?


We're arriving and departing all the time

僕達は到着と出発を繰り返して


You were just mortal like me 

私と同じキミの命にも限りはあって


God is only just a melody

神様もただのメロディ


Make the best of every moment

常に時間を大事にしよう


We are not evolving

僕達は進化をしてるんじゃなくて


Or going anywhere

どこかに向かってるわけでもなくて


And it's fine

でも、それでいいんだ




How can the world lose his name?

どうして世界が彼の名前を失うことがあるのかな?


Everyone is bawling again

誰かがまた叫んでる


Burn the cross or leave it

十字架は燃やして


Look above, you'll see me

上を向けば私が見える


We miss you everywhere

至る所でキミを恋しく思うよ


Awaken all the ghosts in your mind

心の中の魂を全て呼び覚まして


Speak of all the good that you find

知りえる善について語って


Live and learn that life is not unkind

生きて人生が非情じゃないことを学んで


Understand the demons that you fight

敵対する悪魔のことを理解しよう


I know it just seems cold to leave see

去ることが冷たく感じられるのはわかるんだ


We all have to go

私たちはみんな行かないといけない


Believe me

僕を信じて


But letting go

でも、見送ることは


Is thanking you

キミに感謝することなんだ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿