Translate

2021年4月6日火曜日

~What's In The Eyes~ Linkin Park

 


What's in the eye, can you tell me

その目には何かがある、教えてくれないかな


Watching the time pass me by

僕を横目に過ぎて行く時間を見てると


There's so much locked up inside

閉じ込められたものがたくさんあるんだ




Don't go too fast my friend

慌てて行くことなんてないんだ友よ


Or you'll lose control

コントロール出来なくなってしまうから


Don't go too fast my friend

急ぎ過ぎないで


Or you'll lose control

自分をコントロール出来なくなってしまうからね


What's in the eye, that I cannot catch

その目には何かが、僕には見えないけど


Is it me, I want to know

それは僕なのかを知りたいんだ


Why it's so hard to let go

なんで手放すのが辛いのかをね




Don't go too fast my friend

慌てて行くことなんてないんだ友よ


Or you'll lose control

コントロール出来なくなってしまうから


Don't go too fast my friend

急ぎ過ぎないで


Or you'll lose control

自分をコントロール出来なくなってしまうからね




Don't go, don't you go, don't you go

行かないで


No, no, don't go, don't you go, don't you go

行かないでくれよ


No, no, no, no, woah, oh

嫌だよ



Don't go too fast my friend

慌てて行くことなんてないんだ友よ


Or you'll lose control

コントロール出来なくなってしまうから


Don't go too fast my friend

急ぎ過ぎないで


Or you'll lose control

自分をコントロール出来なくなってしまうからね


Don't go, don't you go, don't you go

行かないで


Why?

なんでなの?



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿