Translate

2021年4月2日金曜日

~Time After Time~ Cyndi Lauper

 


Lying in my bed I hear the clock tick 

ベッドに横になって時計の音を聞くの


And think of you

あなたのことを考えてる


Caught up in circles

堂々巡りの想いから抜け出せなくて


Confusion is nothing new

答えが出ないのは今に始まったことじゃないけど


Flashback, warm nights

蘇る過去、身も心も暖かかった夜


Almost left behind

ほとんど置き去りになってるの


Suitcase of memories

思い出の詰まったスーツケース


Time after

いつも


Sometimes you picture me

時々、あなたの脳裏に浮かぶ私


I'm walking too far ahead

遥か先を歩いてて


You're calling to me

あなたに話しかけられても


I can't hear what you've said

その言葉が私には聞こえないの


Then you say go slow

あなたは言うけど


I fall behind

ゆっくり歩いて後についていく私


The second hand unwinds

秒針が動き出すの




If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば


And you will find me

私はそこにいるの


Time after time

何度でも


If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる


I'll be waiting

待ってる


Time after time

何度でも




After my picture fades

私のイメージが薄れて


And darkness had turned to gray

闇すらもぼやけてても


Watching through windows

窓の外を眺めて


You're wondering if I'm OK

私の身を案じるあなた


Secrets stolen

盗まれた秘密


From deep inside

私の心の奥深くから


The drum beats out of time

ドラムが突拍子を刻み出して




If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば


And you will find me

私はそこにいるの


Time after time

何度でも


If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる


I'll be waiting

待ってる


Time after time

何度でも




You say so slow

ゆっくりって言うあなた


I fall behind

後に続く私


The second hand unwinds

秒針が動き出して



If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば


And you will find me

私はそこにいるの


Time after time

何度でも


If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる


I'll be waiting

待ってる


Time after time

何度でも




Time after time

何度でも



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿