Translate

2021年4月11日日曜日

~Talking To Myself~ Linkin Park

 


Tell me what I've gotta do

何をすべきなのか教えて欲しいんだ


There's no getting through to you

何をしても、伝わらないから


The lights are on but nobody's home

明かりはついてるのに誰も家にはいないみたいで


You say I can't understand

キミは「あなたには理解できない」って言うけど


But you're not giving me a chance

でも、キミはその機会も与えてくれなくて


When you leave me, where do you go?

僕を置いてどこに行くの?




All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁


All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間


All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように


The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった


You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて


I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ


But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ


Talking to myself

自分に


Talking to myself

自分にね


But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ




I admit I made mistakes

僕が過ちを犯したのは認める


But yours might cost you everything

でも、キミの過ちも全て犠牲にするかもね


Can't you hear me calling you home?

キミの心に話しかけてるのが聞こえないの?




All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁


All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間


All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように


The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった


You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて


I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ


But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ


Talking to myself

自分に


Talking to myself

自分にね


But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ


All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁


All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間


All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように


The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった


You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて


I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ


But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ


Talking to myself

自分に


Talking to myself

自分にね


But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ


I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ




You say I can't understand?

キミは僕が理解できないって言うよね?


You say I can't understand?

キミは「あなたは理解できない」って言うけど




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿