Translate

2021年4月12日月曜日

~Oblivion~ Sia

 


Heaven never heard me calling

天国には私が呼ぶ声が届かなくて


I guess this is the reason I feel like hell

地獄のように感じるのはこれのせいね


Weatherman, the rain is pourin' yeah

天気予報士へ、土砂降りよ


I wanna be in time

時間に間に合いたいの


See, I'm bein' honest right now, yeah

私は今、正直になるの


I've been in this dark cold cell

暗くて寒い独房にいるわ


So why do I keep myself locked in?

なんで、ここに閉じ込められてるの?




I wanna be, be in oblivion

忘れてしまいたいの


I don't wanna live like this

こんな生活嫌なの


Need something to knock me out

ここから抜け出す方法を探して


I don't wanna feel, no

感じたくもないの


Nothing can make me numb

麻痺させる方法もなくて


Nothing left but to run

もう、逃げるだけしかないわ


I need you to knock me out, yeah

あなたに助け出して欲しいの


I need you to knock me out

あなたにね




Box me 'round the ears, my darling

耳から僕を覆って欲しいんだ


Only you can bring relief, my dear

キミだけが、僕の安心出来る居場所


Crush me with love, but don't leave, yeah

愛をぶつけて、でも離れていかないで


Wanna be

僕は




I wanna be, be in oblivion

忘れてしまいたいの


I don't wanna live like this

こんな生活嫌なの


Need something to knock me out

ここから抜け出す方法を探して


I don't wanna feel, no

感じたくもないの


Nothing can make me numb

麻痺させる方法もなくて


Nothing left but to run

もう、逃げるだけしかないわ


I need you to knock me out, yeah

あなたに助け出して欲しいの


I need you to knock me out

あなたにね


Need you to knock me out

あなたに助け出して欲しいのよ



Cold sweat

冷たい汗


I was livin' in my head

頭の中でしか生きられないの


Near death 'til this experience

この経験をするまで、死ぬかと思ったわ


So if you would be

だから、もしもあなたがそうさせてくれるのなら




I wanna be, be in oblivion

忘れてしまいたいの


I don't wanna live like this

こんな生活嫌なの


Need something to knock me out

ここから抜け出す方法を探して


I don't wanna feel, no

感じたくもないの


Nothing can make me numb

麻痺させる方法もなくて


Nothing left but to run

もう、逃げるだけしかないわ


I need you to knock me out, yeah

あなたに助け出して欲しいの


I need you to knock me out

あなたにね


Need you to knock me out

あなたに助け出して欲しいの



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿