Translate

2021年4月17日土曜日

~Cloudspotter~ Foo Fighters

 


Big baby, run and hide

大きな赤ちゃんよ、隠れて逃げるんだ


Hope it don't sting when the feeling dies

感情が死んでしまった時、仇にならないといいけど


I got sweet dreams tucked in tight 

いい夢を見て、逃げないように抱えて


Silver screen sister in a suit and tie

シルバーのスクリーンに映る娘は、スーツにネクタイ姿で


Two lovers, sick and tried

2人の恋人は疲れ切ってる


Standing in the mirror, it's my good side

完璧なカップルよ、僕に光を見させて


Match made in heaven, show me the light

鏡の中には自分のいい部分が映し出されて


Burn me right down like a house on fire

燃え上がる家のように僕を焼き尽くして


Cloudspotter 

クラウドスポッター


Cloudspotter

スポッターよ


Burn me right down like a house on fire

燃え上がる家のように僕を焼き尽くしてくれよ


Cloudspotter 

クラウドスポッター


Cloudspotter

スポッターよ



Calling on someone else's dime

他人の10セントを要求して


Put your two cents where the sun don't shine

太陽の光が届かない所にキミの2セントを置いて




Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Swinging from the left to the right

左から右へスイングして


Bang, bang, bang, you're so mean

バンバン、キミは意地悪だよ


Don't we look good? don't we look good?

僕達が気に入らないのか?


Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Cut me back down to size

僕のことを切れよ


Bang, bang, bang, know what I mean?

バンバン、意味はわかるよね?


Don't we look good? don't we look good?

僕が気に入らないの?


Cloudspotter

クラウドスポッター




Head ringing in the dead of night

真夜中に頭に鳴り響いて


Just a pair of lovesick parasites

ただ、愛に埋もれたパラサイトみたいに


Put me on hold, hold on tight

僕を待たせるんだ、長く


Everything's wrong when you've got on right

キミは何もかもが間違ってる、全てね


Cloudspotter

クラウドスポッター


Cloudspotter

クラウドスポッター


Everything's wrong when you've got on right

キミは何もかもが間違ってる、全てね


Cloudspotter

クラウドスポッター


Cloudspotter

クラウドスポッター



I need to know, but I don't ask why

知る必要はあるんだ、でも理由はいいよ


Refuse me while I kiss the sky

僕が雲にキスする間、僕を放って置いてよ




Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Swinging from the left to the right

左から右へスイングして


Bang, bang, bang, you're so mean

バンバン、キミは意地悪だよ


Don't we look good? don't we look good?

僕達が気に入らないのか?


Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Cut me back down to size

僕のことを切れよ


Bang, bang, bang, know what I mean?

バンバン、意味はわかるよね?


Don't we look good? don't we look good?

僕が気に入らないの?


Cloudspotter

クラウドスポッター


Cloudspotter

クラウドスポッター




I need to know, but I don't ask why

知る必要はあるんだ、でも理由はいいよ


Refuse me while I kiss the sky

僕が雲にキスする間、僕を放って置いてよ




Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Swinging from the left to the right

左から右へスイングして


Bang, bang, bang, you're so mean

バンバン、キミは意地悪だよ


Don't we look good? don't we look good?

僕達が気に入らないのか?


Swing, swing, guillotine queen

振りかざして、ギロチンクイーン


Cut me back down to size

僕のことを切れよ


Bang, bang, bang, know what I mean?

バンバン、意味はわかるよね?


Don't we look good? don't we look good?

僕が気に入らないの?


Cloudspotter

クラウドスポッター


Cloudspotter

クラウドスポッター



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿