Translate

2017年2月23日木曜日

~A Thousand miles~ Vanessa Carlton







Making my way downtown

町中を通り抜けるの




I'm walking fast

早めに歩きながら




Faces passed

色々な顔とすれ違いながら




And I'm home bound

家へと向かってね




Starting blankly ahead

ぼんやりと前を見て




Just making my way

ただ通り抜けるの




Making a way

通り抜ける




Through the crowd

人混みの間を




And I need you

君が必要なの




And I miss you

君に会いたいの




And now I wonder

私、どうなるんだろう...




If I could fall Into the sky

もしも私が空に落ちたら




Do you think time

時間は私を置いて




Would pass me by

過ぎていってくれるかな?




'Cause you know I'd walk

たとえ1000マイルだって




A thousand miles

歩いてみせるから




If I could just see you tonight

もしも私が今夜アナタに会えるなら




It's always times like these

いつでも好きな時に




When I think of you

君のことを思うの




And I wonder

そして君は




If you ever think of me

こんな私のことを思ってくれているのかな




'Cause everything's so wrong

全部が上手くいかなくても




And I don't belong

上手くなじめなくても




Living in your precious memories

君の綺麗な思い出の中に生きてるから




'Cause I need you

君が必要なの




And I miss you

君に会いたいの




And now I wounder

私、どうなるんだろう...




If I could fall into the sky

もしも私が空に落ちたら




Do you think time

時間は私を置いて




Would pass me by

過ぎていってくれるかな?




'Cause you know I'd walk

たとえ1000マイルだって




A thousand miles

歩いてみせるから




If I could just see you tonight

もしも私が、今夜アナタに会えるなら




And I, I

わたし、わたしね




Don't want to let you know

君には内緒にしていたいの




I, I

わたし、わたしね




Drown in your memory

君の思い出に浸ってしまうから




I, I

わたし、わたしね




Don't want to let this go

手放したくないの




I, I

わたし、わたしね




Don't

イヤなの...




Making my way downtown

街の中を通り抜けるの




Waking fast

足早に




Faces passed

色々な顔とすれ違って




And I'm home bound

家へと向かうの




Staring blankly ahead

ぼんやりと前だけを見て




Just making my way

通り抜けるの




Making a way

抜けていくの




Though the crowd

人混みの中を




I still need you

私、まだ君が必要なの




I still miss you

私、まだ君に会いたいの




And now I wounder

ねぇ、どうなるんだろうね




If I could fall into the sky

もしも私が空に落ちたら




Do you think time

時間は私たちを置いて




Would pass us by

過ぎていってくれるかな?




'Cause you know I'd walk

1000マイルだって




A thousand miles

歩いてみせるから




If I could

もしも私が




Just see you tonight

今夜君に会えるなら




If I could fall

もしも私が




Into the sky

空に落ちたら




Do you think time

時間は私たちを置いて




Would pass me by

過ぎていってくれるかな?




'Cause you know I'd walk

たとえ1000マイルだって




A thousand miles

歩いてみせるから




If I could

もしも私が




Just see you

君だけに会えるのなら




If I could

もしも私が




Just hold you

君の腕だけに飛び込めるのなら




Tonight

今夜。。。







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿