Translate

2017年2月21日火曜日

~One Last Time~ Ariana Grande







I was a liar

私嘘ついてたの




I gave in to the fire

どうかしてたんだよ




I know I should've fought it

戦うべきだったって思ってる




At least I'm being honest

これが今の正直な気持ちなの




Feel like a failure

失敗したと思ってる




Cause I know that failed you

だって、アナタを失ってしまったもの




I should've done you better

アナタにもっと尽くせばよかった




Cause you don't want a liar

そしてアナタは嘘つきなんか嫌いだよね




And I know, and i know, and i know

わかってる、わかってるの




She gives you everything

彼女はアナタにちゃんと尽くしてくれたんだよね




But, boy, I couldn't give it to you

けど、私はアナタにそれができなかった




And I know, and i know, and i know

わかってる、わかってるの




That you got everything

アナタはこれで良かったの




But I got nothing here without you

でも、アナタが居ないともうダメなの







So one last time

だから最後にもう一度




I need to be the one who takes you home

アナタを連れて帰りたいの




One more time

もう一度だけ




I promise, after that, I'll let you go

その後はもうこんなこと言わないわ、約束する




Baby, I don't care if you got her in your heart

彼女のこと考えてるなんて気にしないから




All really care is you wake up in my arms

私にとってアナタが私の腕の中で目を覚ますことが大事なの




One last time

最後にもう一度だけ




I need to be the one who takes you home

アナタを連れて帰りたいの




I don't deserve it

私にはふさわしくない




I know I don't deserve it

自分でもふさわしくないって分かってる




But stay with me a minute

でも、少しだけでもいいからそばにいて欲しいの




I swear I'll make it worth it

価値のあるものにするって誓うわ




Can't you forgive me?

私を許してくれる?




At least just temporarily

ほんの少しの時間だけでいいから




I know that this is my fault

これは私のせいだったってわかってるの




I should've been more careful

もっと気をつけるべきだった




And I know, and i know, and i know

わかってる、わかってるの




She gives you everything

彼女はアナタにちゃんと尽くしてくれたんだよね




But, boy, I couldn't give it to you

でも、私はアナタにそれができなかった




And I know, and i know, and i know

わかってる、わかってるの




That you got everything

アナタはこれで良かったのね




But I got nothing here without you, baby

でも、アナタが居ないともうダメなんだ、ねえ







So one last time

だから最後にもう一度だけ




I need to be the one who takes you home

君を連れて帰りたいの




One more time

もう一度だけ




I promise, after that I'll let you go

その後のことはこんなこと思わないから、約束するわ




Baby, I don't care if you got her in your heart

彼女のこと考えてるなんて気にしないから




All I really care is you wake up in my arms

私にとってアナタが私の腕の中で目を覚ますことが大事なの




One more time

もう一度だけ




I need to be the one who takes you home

アナタを連れて帰りたいの




I know I should've fought it

私にはふさわしくない




At least I'm being honest

今はこれが正直な気持ち




But stay with me a minute

でも、少しだけでもいいからそばにいて欲しいの




I swear I'll make it worth it, babe

価値のあるものにするって誓うわ




Cause I don't wanna be without you

だって、私はアナタなしではいられないもの







So one last time

だから最後にもう一度だけ




I need to be the one who takes you home(who takes you home, babe)

アナタを連れて帰りたいの




One more time

もう一度だけ




I promise, after that I'll let you go

その後はこんなこと思わないから、約束する




Baby, I don't care if you got her in your heart(babe)

彼女のこと考えてるなんて気にしないから




All I really care is you wake up in my arms(wake up in my arms)

私にとってアナタが私の腕の中で目を覚ますことが大事なの




One last time

最後にもう一度だけ




I need to be the one who takes you home(yeah)

アナタを連れて帰りたいの




One last time

最後にもう一度




I need to be the one who takes you home

君を連れて帰りたいの







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿