Translate

2017年2月23日木曜日

~Lay It Down~ Lloyd







Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Oh lay it down

そう、横になって




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




I ain't Casanova, me and Romeo ain't never been friends

俺はカサノヴァじゃないし、ロミオと友達だったことは一度もない




But tonight girl I'm a show you how much I love you, let the party begin

でも、今夜は俺がどれだけ君のことを愛してるか見せてあげるよ、パーティを始めよう




I'm a do something I never did to you girl

今まで一度もしたことのないことを君にしてあげるよ




I'm a turn you out, I'll show you a new you girl

ベッドから起き上がらせて、新しい君を見せてあげる




Tell your friends you ain't coming out tonight

今夜は外に出かけないって友達に伝えなよ




Wrap your hair girl, tie it up tonight

髪の毛をくくって今夜はアップにしてくれ







Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせて




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Oh lay it down

そう、横になってよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




You're looking at me girl and I ain't talking about the look in your eyes

君は俺を見つめてるけど、君の瞳に映ってるものについて話したりしないよ




Me, my partner is giving a standing ovation girl tonight

今夜は俺と俺のパートナーがスタンディングオーベーションをすることになるだろう




So go on and stretch it out 'Cause I'm gone work it good girl

だからそこで横でたわっていて、後は俺がうまくやるからさ




And don't be bourgie 'Cause tonight I need a hood girl

もったいぶらないで、今夜俺はワルい女の子を必要としてるんだ




And I'm gonna tell my friends I ain't coming out tonight

俺も友達には今夜は出かけないって伝えるよ




I'm a put this jimmy on and rock that body right

俺のジミーを奮い立たせてすぐに君のその身体を揺らすから







Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Oh lay it down

そう、横になってよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




All my fellas say lay, lay, lay

俺の周りはみんな言ってる




Wanna lay it down, so I can lay you down

その頭を横たわらせたいって、だから俺は君を横にさせることができるんだ




All my ladies say lay, lay ,lay

俺の女友達もみんな言ってる




Wanna lay it down, so I can lay you down

その頭を横たわらせたいって、だから俺は君を横にさせれるんだ







Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Lay it down

横になって




Oh lay it down

そう、横になってよ




Lay your head on my pillow

俺の枕に君の頭をのせてよ





Lay

Oh lay

Oh lay,oh lay oh lay, oh lay, oh lay your head down girl

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay your head down, lay your head down tonight

今夜、俺の枕に君の頭をのせてくれよ




Lay your head down, lay your head down tonight

俺の枕に君の頭をのせてよ




Lay your head down, lay your head down tonight

君の頭を横たわらせてくれよ、




So I can work it, work it, work it, work it

後は俺がうまくやるから、うまくやるから




Oh lay, oh lay, oh lay

Oh lay, oh lay, oh lay

Oh lay, oh lay, oh lay, ooh ooh

Oh lay, oh lay, oh lay, ooh ooh

Your head down girl

横になってよ...







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿