Translate

2017年2月4日土曜日

~Paris~ The Chainsmokers











We were staying in Paris

僕たちはパリにいるんだ





To get away from your parents

君の両親から逃げるために





And I thought, "wow

僕は思ったんだ





If I could take this in a shot right now

”あぁ、この瞬間を写真に撮れたら





I don't think that we could work this out"

こんなに上手くいくなんて思わないだろう”





Out on the terrace

テラスに出て





I don't know if it's fair but I thought

これでいいのかなんて分からない、でも思ったんだ






"How could I let you fall by yourself

”君を一人にしておくことなんて出来るのだろうか





While I'm wasted with someone else"

僕が他の誰かにうんざりしてたんだ”








If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





They'll say you could do anything

みんなが君は何でもできるって言うだろう





They'll say that I was clever

みんなが僕の事を賢かったって言うだろう





If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





We'll get away everything

全てを奪って逃げるんだ





Let's show them we are better
 
僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





We were staying in Paris

僕たちはパリにいるんだ





To get away from your parents

君の両親から逃げるために





You look so proud

とても誇らしげだね





Standing there with a frown and a cigarette

タバコを吸って顔をしかめる君は





Posting pictures of yourself on the internet

自分の写真をインターネットにあげて





Out on the terrace

テラスに出て






We breathe in the air of this small town

この小さな街の空気を吸うんだ





On our own cuttin' class for the thrill of it

ただ、スリルを求めて授業をサボってた





Getting drunk on the past we were livin' in

過去を思い出してはそれに酔いしれて








If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





They'll say you could do anything

みんなが君は何でもできるって言うだろう





They'll say that I was clever

みんなが僕の事を賢かったって言うだろう





If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





We'll get away everything

全てを奪って逃げるんだ





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Show them we are

みんなに見せてやろう





Let's show them we are

みんなに見せてやろう





Show them we are

みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





We were staying in Paris

僕たちはパリにいるんだ





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are

みんなに見せてやろう






Show them we are

みんなに見せてやろう





Let's show them we are

みんなに見せてやろう





Show them we are

みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって








If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





They'll say you could do anything

みんなが君は何でもできるって言うだろう





They'll say that I was clever

みんなが僕の事を賢かったって言うだろう





If we go down then we go down together

落ちていくのなら一緒に落ちて行こう





We'll get away with everything

全てを奪って逃げるんだ





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう








We were staying in Paris(If we go down)

僕たちはパリにいるんだ





We were staying in Paris(If we go down)

僕たちはパリにいるんだ





We were staying in Paris(If we go down)

僕たちはパリにいるんだ





We were staying in Paris(If we go down)

僕たちはパリにいるんだ





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





We were staying in Paris

僕たちはパリにいるんだ








Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





If we go down

もし、落ちていくのなら





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





If we go down

もし、落ちていくのなら





Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





If we go down

落ちていくのなら






Let's show them we are better

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう





Let's show them we are better...

僕たちの方がいいって みんなに見せてやろう...










Thank you for watching♪Have a good time♪







See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿