Translate

2017年2月14日火曜日

~Omen~ Sam Smith teat Disclosure








I'm feeling something, something different

前とは少し違う気がする




When you left, my picture changed

君がいなくなって、何かが変わった




I was blinded, I'd not envisioned

何も見えなくなったけど、このままでいい




The same face in a different frame

君が別のフレームに収まっているのなんて見たくないんだ







It's an Omen, caught my baby crying

それはあるお告げ、彼女を泣かせてしまった




Saw the silver lining

銀の裏地を見つけた




It must be an Omen

間違いなくお告げだ




Needed you to show me, without you I am lonely

僕に教えてくれたら良かったのに、君なしでは僕は孤独だよ







My mind would rule my heart

君が僕の心を壊したのに




I didn't pay attention to the light in the dark

暗闇の光には注意を向けなかった




It left me torn apart

それは僕をバラバラに引き裂いて




But now I see your tears as an Omen

でも今は、君の涙がお告げなんだって分かる




Omen

予兆なんだって




You were waiting, I was vacant

君は待っている、僕には予定が無かったけど




You left before my eyes

目の前で君は去った




Then it hit me, you're relocating

それで君がいなくなったことに気づいたんだ




And I need you by my side

僕の傍には君が必要なんだ







It's an Omen, caught my baby crying

それはあるお告げ、彼女を泣かせてしまった




Saw the silver lining

銀の裏地を見つけた




It must be an Omen

間違いなく何かのお告げだ




Needed you to show me, without you I am lonely

僕に教えてくれたら良かったのに、君無しでは僕は孤独なんだ





My mind would rule my heart

君は僕の心を壊したけど




I didn't pay attention to the light in the dark

僕はその暗闇の光に注意しなかったんだ




It left me torn apart

それは僕をバラバラに引き裂いて




But now I see your tears as an Omen

でも今は、君の涙がお告げなんだって分かるよ




My mind would rule my heart

君は僕の心を壊した




I didn't pay attention to the light in the dark

僕はその暗闇の光に注意しなかったんだ




It left me torn apart

僕をバラバラに引き裂いて




But now I see your tears as an Omen

でも今は、君の涙がお告げなんだって分かるよ










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿