Translate

2017年2月28日火曜日

~Stay With Me~ Sam Smith







Guess it's true

やっぱりそうなんだ




I'm not good at a one night stand

僕には一夜限りの遊びは向いてない




But I still need love

本当の愛に飢えているんだ




'Cause I'm just a man

だって、普通の男だからね




These nights never seem to go to plan

あの日の夜、予定どおりにいかなかったし




I don't want you to leave

君を離したくなかったんだ




Will you hold me hand

僕の手を握ってくれるかい?







Oh won't you stay with me

僕と一緒にいて欲しい




'Cause you're all I need

だって、君が必要なんだ




This ain't love it's clear to see

これは恋なんかじゃない




But darling stay with me

でも、一緒にいて欲しい




Why am I so emotional?

なんで、こんなにドキドキするんだろう




No it's not a good look

ヘンな感じだよ




Gain some self control

もっと自分自身をコントロールしないと




Deep down I know this never works

上手くいかないことは分かってる




But you can lay with me

でも、僕の傍にいて欲しい




So it doesn't hurt

この胸が痛まないようにね







Oh won't you stay with me

僕と一緒にいて欲しい




'Cause you're all I need

だって、君が必要なんだ




This ain't love it's clear to see

見れば分かるよ、恋なんかじゃない




But darling stay with me

でも、傍に居てくれよ




Oh won't you stay with me

一緒にいて欲しい




'Cause you're all I need

君が必要なんだ




This ain't love it's clear to see

見れば分かるよ、これは恋じゃない




But darling stay with me

でも、しばらく傍に居てくれ







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿