Translate

2017年2月6日月曜日

~Not Alone~ Sam Ock











I'm livin' the story

俺はこんな世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く、栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いてく





Is this anybody I know?(That I know?)

これは俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)





I'm livin' the story

俺はこんな世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Are you anybody I know?(That I know?)

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)






You're not alone

お前は一人じゃない





I've got my battle shield up

俺は盾をかかげる





I wounder if it's enough

こんなので充分なんだろうか





I learned to trust nobody

誰も信じるなと学んだのに





Cause I got beaten bloody

俺はこの貴族達の国に





By the principalities here

血みどろに打ち負かされたんだ





I'm paralyzed with fear

俺は恐怖でしびれて





and I'm going insane

頭がおかしくなるんだ





(Still I feel no change)

(それでも違いは感じられない)





This is my cry for freedom

これが俺への自由への叫び





For justice and for wisdom

正義への、知恵への叫び





I don't wanna be this way

俺はこうなりたくない





and I want this heart to change

自分の心を変えたいんだ





I hope that there is more

俺が待ちわびているものは





something I'm waiting for

もっと色々あるはずだ





So I'll keep trusting the way

だから俺はこの道を信じるんだ








I'm livin' the story

俺はこんな世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Is this anybody I know?(That I know?)

これは俺の知ってる誰かか?(俺の知っている人?)







I'm livin' the story

俺はこの世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Are you anybody I know?(That I know?)

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)





You're not alone

お前は一人じゃない





I'm learning to let go of my pride

俺は自分の誇りに従うことを覚えた





I'm feeling my flesh slowly die

自分の肉体がゆっくりと死んでいく





and I'm scared beyond reason

理由も無いのに、恐ろしくなるんだ





But I know it's time to let go

だが、解放すべき時が来たんだ





So I will trust that I am not alone

だから、俺は一人じゃないと信じている





and I can't do this if I'm on my own

俺は一人じゃ成し遂げられない





Please don't turn your ears

耳を閉ざさないでくれ





and hear my cries

俺の叫びを聴いてくれ





I know that I'll survive

俺には、勝ち残る事が出来るんだ









I'm livin' the story

俺はこんな世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Is this anybody I know?(That I know?)

お前は俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)





I'm livin' the story

俺はこの世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Are you anybody I know?(That I know?)

お前は俺の知っている人か?(俺の知ってる人?)








I'm livin' the story

俺はこの世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Is this anybody I know?(That I know?)

これは俺の知っている誰かか?(俺の知っている人?)






I'm livin' the story

俺はこの世界に生きている





Of sinners and glory

罪深く栄光に満ちていて





Of ashes and beauty

荒廃と美と





Of battles and warring

争いと戦乱の世界





The floodgates are open

水門は開かれて





It's broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Is this anybody I know?(That I know?)

これは俺の知ってる誰かか?(俺の知ってる人?)





You're not alone

お前は一人じゃない





Livin' the story

こんな世界に生きている





Sinners and glory

罪深く、栄光に満ち





Ashes and beauty

荒廃し、美しく





Battle and warning

争いと戦乱と





Floodgates are open

水門は開かれて





Broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Anybody I know?

知っている人はいるか?





Livin' the story

こんな世界に生きている





Sinners and glory

罪深く、栄光に満ち





Ashes and beauty

荒廃し、美しく





Battle and warning

争いと、戦乱と





Floodgates are open

水門は開かれて





Broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Anybody I know?

知っている人はいるか?





Livin' the story

この世界に生きている





Sinners and glory

罪深く、栄光に満ち





Ashes and beauty

荒廃し、美しく





Battle and warning

争いと、戦乱と





Floodgates are open

水門は開かれて





Broken this armoured soul

武装した魂を砕いていく





Anybody I know?

俺を知っている人はいるか?





You're not alone

お前は一人じゃない










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿