Translate

2017年2月25日土曜日

~Turn Around~ Conor Maynard feat Ne-Yo







Turn around, open your eyes look at me now

振り返って、目を開けてこっちを見てよ




Turn around, girl I've got you we won't fall down, yeah

振り返ってよ、一緒に居れば僕たちは無敵なんだ




We can see, forever from up here, yeah

僕らには見えるよ、これから待ってる未来が




So long as we're together have no fear, no fear

これから先の怖いものなんて何一つないよ




So turn around, floating

戻ってきてよ、不安なんだ




So high you're above the ground

君がいないと足元もおぼつかない




Floating so high, turn around

君がいないと宙に浮いているみたいなんだ




Together, nothing can stop us now

一緒にいようよ、僕らの邪魔なんて誰にもできない




Listen baby, turn around, floating

だから聞いて、やり直そうよ




So high you're above the ground

高い所から君を見下ろしてる気分だよ




Floating so high, turn around

孤独なんだ、戻ってきてよ




Together, nothing can stop us now

一緒にいようよ、僕らの障害なんて何もないよ




Turn around, turn around

振り返って。戻ってきてくれ




Turn around, out a space we can go there now, yeah

振り返って、僕らなら新しい世界に行けるから




Turn around, there's no limit to what we found

振り返って、限界なんてないって分かったんだ




Uh yeah

Music oh, I wanna feel it all, yeah

君の好きな音楽を全て共有しよう




We'll stay up, cause there's no way for us

朝まで一緒にいよう、だってそれ以外に道はないだろ?




To fall, to fall

日が暮れてしまう




So turn around, floating

戻ってきて、不安なんだ




So high you're above the ground

足元もおぼつかない




Floating so high, turn around

宙に浮いてるみたいだ




Together, nothing can stop us now

一緒にいよう、僕らを邪魔することなんて誰にもできない




Listen baby, turn around, floating

だから聞いて、やり直そう




So high you're above the ground

高い所から君を見下ろしてる気分だ




Floating so high, turn around

孤独なんだ、戻ってきてよ




Together, nothing can stop us now

一緒にいよう、僕らの障害なんて何もないよ




Turn around, turn around

お願いだ、戻ってきてくれ




Uh baby, we're so high now, whoa

僕らは高みに登るんだ




Till our worries end our pain right now

不安も痛みもすぐに消えてなくなるから




Oh, oh, our home is the sky now

僕らを変える場所はここなんだ




And we're never coming down, down, down

そして、もう二度と落ちることなんてなくなるんだ




So turn around, floating

戻ってきてよ、不安なんだ




So high you're above the ground

君がいないと足元もおぼつかない




Floating so high, turn around

君がいないと宙に浮いているみたいなんだ




Together, nothing can stop us now

一緒にいよう、僕らの邪魔なんて誰にもできない




Listen baby, turn around, floating

だから聞いて、やり直そうよ




So high you're above the ground

高い所から君を見下ろしてる気分だ




Floating so high, turn around

孤独なんだ、戻ってきて




Together, nothing can stop us now

一緒にいようよ、僕らの障害なんて何もないから




Turn around, turn around...

やり直そう、戻ってきてくれ...







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿