Translate

2017年2月20日月曜日

~Emotion~ Mariah Carey







You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深くね




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Higher than the heavens above

天よりも高くね




I feel good I feel nice

最高よ




I've never felt so Satisfied

こんなに満足したのは初めて




I'm in love I'm alive

私は恋をしてて、生きているのを感じる




Intoxicated flying high

陶酔して、空高くハイになってるの




It feels like a dream

夢を見ているみたい




When you touch me tenderly

アナタが私に優しく触れると




I don't know if it's real

これが現実なのか分からなくなる




But I like the way I feel inside

でも、心の内のこの感情が好きなの




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かす




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Higher than the heavens above

天よりも高くね




In the morning When I rise

朝、目が覚めると




You are the first thing

最初に考えるのは




On my mind

アナタのことよ




And in the middle of the night

そして夜中には




I feel your heartbeat

私の隣にいるあなたの鼓動を感じてるの




Next to mine

次は私のものよ




It feels like a dream

夢を見ているみたい




When you love me tenderly

アナタが私を優しく愛してくれると




I don't know if you're for real

アナタが現実のものなのか分からなくなる




But I like the way I feel inside

でも、心の内のこの感情が好き




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かす




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Higher than the heavens above

天よりも高くね





You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かす




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Higher than the heavens above

天よりも高くね




You know the way to make me

アナタはどうすれば私がコントロールを失っちゃうのか




Lose control

知っているわね?




When you're looking into me eyes

アナタが私の目を見つめると





You make me feel so high

すごく感情が高ぶるの




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かす




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You've got me feeling emotions

アナタは私の心を激しく突き動かすの




Higher than the heavens above

天よりも高くね




High emotions

心が高ぶる




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You emotions

アナタの心も




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You emotions

アナタの心も




High emotions

高ぶるの




Deeper than I've ever dreamed of

私が夢見た以上に深く




You emotions

アナタの心も




You got the feel me high

アナタは私をもっとハイにする







Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿