Translate

2019年10月26日土曜日

~Arabesque~ Coldplay










I could be you, you could be me

僕はキミでもあり、キミは僕でもあるんだ


Two raindrops in the same sea

2つの雨粒は同じ海になって


You could be me, I could be you

僕はキミで、キミは僕なんだ


Two angles of the same view

2人の天使は同じ眺めを見て


And we share the same blood

僕達は同じ血を分かち合ってるんだ











Comme deux gouttes d'eau

2つの水滴のように


On se ressemble

同じ見た目さ


Comme provenant de la meme mere

同じ母から生まれた


Comme deux ruisseaux (you could be me)

2つの小川のように


Qui se rassemblent (I could be you)

集まるんだよ


Pour faire les grandes rivieres

大きな川を作るために


And we share the same blood

僕達は同じ血を分かち合ってる


Yeah, we share the same blood

そうさ、僕達は同じ血を分かち合ってるんだ










And we share the same blood

僕達は同じ血を分かち合ってる


Yeah, we share the same blood

そうさ、僕達は同じ血を分かち合ってる


Music is the weapon, music is the weapon of the future

音楽は武器なんだ、未来への武器でもある


Music is the weapon, music is the weapon of the future

音楽は武器で、未来への武器なんだ


Music is the weapon, music is the weapon of the future

音楽は武器なんだ、未来への武器でもある


Same fucking blood

同じ血を


Same fucking blood

同じ血をね




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿