Translate

2019年10月25日金曜日

~DWAY!~ Jackson Wang










Top down see me rolling

僕がキメてるのを見てよ


On the cover of a Rolling Stone

ストーン誌の表紙で


Nothing to something

比べるものなんて何もないんだ


And the money never folding, no

金は決して裏切らない


Picture me rolling

イケてる僕は写真に撮ってよ


Picture me rolling

いけてる写真を


Picture me rolling

イケてる写真を撮ってくれよ


Like a rolling stone

ストーンズみたいにね


Your body my body

キミの体と僕の体


Let's rock and roll

2人で揺らそうぜ










Baba said he was a rolling stone

彼は自分が転がる石だって言ってた


Now they see me I'm draped in stones

僕が石にもたれているのを目にするだろうね


They gon praise me even when I'm gone

僕がいなくなっても僕を賞賛するはずさ


Can't teach me nothing, did it on my own

僕に教えることはないよ、全部自分でやるからさ


Speed it up

スピードを上げろ


No need to no waste time

無駄にする時間はなくて


Biggest watch you ever seen in your life

これは今まで一番ビッグな出来事だろう


Bag it up

袋に詰めてくれ


Baguettes on my neck

僕の首には宝石


Gotta put some respect on the check

少しは尊敬を示してくれよ


She don't want secrets

彼女は秘密なんて欲しがってなくて


Then she don't want me, yeah

僕のことも欲しくなるんだ


Her friend a freak yeah

彼女の友達はイカれてる


She sleep over weekends

週末ずっと寝てるんだ







Top down see me rolling

僕がキメてるのを見てくれよ


On the cover of a rolling stone

ストーン誌の表紙で


Nothing to something

比べるものなんて何もないんだ


And the money never folding, no

金は決して裏切らないからね


Picture me rolling

イケてる僕は写真に撮ってよ


Picture me rolling

いけてる写真を


Picture me rolling

イケてる写真を撮ってくれよ


Like a rolling stone

ストーンズみたいにね


Your body my body

キミの体と僕の体


Let's rock and roll

2人で揺らそうぜ










Mick Jagger, Mick Jagger

ミックジャガー


Way I show out

そんな風に僕は登場して


Keith Richards

キースリチャーズ


No way, never sold out

まさか、ソールドアウトにはならないよ


Fast lane, fast life

ファーストレーン、生き急いだ人生


Never slow down

決してスピードは落とさないさ


If you didn't know before

もしも、昔を知らなかったって


Bet you know now

今ならわかるだろ


Baby you was made for the limelight

キミはスポットライトを浴びるために生まれた


I'ma turn yo ass to a star

キミをスターにしてやるさ


Girl I know you waiting

キミが待ってるのはわかってる


Til the time's right

タイミングが来るまで待とう


We could go so far

そうしたらもっと遠くまで行けるんだ







Top down see me rolling

僕がキメてるのを見てよ


On the cover of a Rolling Stone

ストーン誌の表紙で


Nothing to something

比べるものなんて何もないんだ


And the money never folding, no

金は決して裏切らない


Picture me rolling

イケてる僕は写真に撮ってよ


Picture me rolling

いけてる写真を


Picture me rolling

イケてる写真を撮ってくれよ


Like a rolling stone

ストーンズみたいにね


Your body my body

キミの体と僕の体


Let's rock and roll

2人で揺らそうぜ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿