Translate

2019年10月30日水曜日

~God Only Knows~ Pentatonix










I may not always love you

キミのことを常に愛すのは無理かもしれない


But as long as there are stars above you

でも、キミの上に星が輝き続ける限り


You never need to doubt it

疑う必要なんてないんだ


I'll make you so sure about it

僕がずっと安心させてあげるから


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなかったら僕がどうなってしまうのか


If you should ever leave me

もしも、キミが僕を置いていくことがあっても


Though life would still go on believe me

人生は続いていくんだ、本当さ


The world could show nothing to me

でも世の中には何も見出せなくて


So what good would living do me?

だからってそんな人生になんの意味があるのかな?







God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


If you should ever leave me (don't go)

もしも、キミが僕を置いていくことがあっても(行かないで)


Well, life would still go on, believe me (I know)

そうさ、人生は輝いていくんだ、本当さ(知ってるよ)


The world could show nothing to me (so)

でも世の中には何も見出せなくて(だから)


So what good would living do me? (God only knows)

だからってそんな人生になんの意味があるのかな?(神様だけが知ってるんだよ)


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows

神様だけが知ってるんだ


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows

神様だけが知ってるんだ


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows

神様だけが知ってるんだ


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows

神様だけが知ってるんだ


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってるんだ、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのかを


God only knows what I'd be without you

神様だけが知ってる、キミがいなくなったら僕がどうなってしまうのか


God only knows

神様だけが知ってるんだ






Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿