Translate

2019年10月13日日曜日

~Let Me Know~ Winona Oak










Help me I don't know how to begin

助けて欲しいの、どこから始めたらいいのかわからないわ


Never thought that I would let you in

あなたを受け入れるなんて思ってなかったわ


But you're the one I choose

でも、あなたとこそが私が選ぶ人で


I belong with you

あなたと一緒に居たいの


Every hand I've lost

今まで失ってきたあらゆる手助けは


Has brought me something I can't lose

私に失えないものを持ってきてくれた







So if you love me, let me know

だからもしも、私を愛してるなら教えて


We don't have to fall so fast

急いで落ちる必要なんてないわ


Take it slow

ゆっくり進みましょ


Unless you want to hold me close

あなたが私を近くに引き寄せない限り


We can make a good thing last

いい状態を続つかせることがあるの


Don't let go

手放さないで


You know perfect is impossible

完璧は無理だってわかるでしょう?


But you got me hoping

でも、あなたは私に希望をくれるの


If the world is falling down

もしも世界が崩れ落ちても


You're the one I'm holding

あなただけを抱きしめる


Don't let go

手放さないで









I've been tired of waking up alone

一人で目を覚ますのにはウンザリで


Second guessing, shaking on the phone

色々考えてると携帯が鳴るの


But you're the one I choose

でも、あなたとこそが私が選ぶ人で


I belong with you

あなたと一緒に居たいの


Every hand I've lost

今まで失ってきたあらゆる手助けは


Has brought me something I can't lose

私に失えないものを持ってきてくれた







So if you love me, let me know

だからもしも、私を愛してるなら教えて


We don't have to fall so fast

急いで落ちる必要なんてないわ


Take it slow

ゆっくり進みましょ


Unless you want to hold me close

あなたが私を近くに引き寄せない限り


We can make a good thing last

いい状態を続つかせることがあるの


Don't let go

手放さないで


You know perfect is impossible

完璧は無理だってわかるでしょう?


But you got me hoping

でも、あなたは私に希望をくれるの


If the world is falling down

もしも世界が崩れ落ちても


You're the one I'm holding

あなただけを抱きしめる


Don't let go

手放さないで






Afraid of all the wasted time

失ってきた時間が怖いの


We're standing on the sideline waiting for a sign

私達はサインを待つ傍観者みたいで


I found you there

私はそこであなたを見つけたの


No, nothing is a waste of time

いいえ、何も時間の無駄なんかじゃない


I had to take a hit to learn to read the signs

私はサインの気づきかたを学んできたの


I found you there

私はそこであなたを見つけたのよ


So if you love me, let me know

だからもしも、私を愛してるなら知らせて


We don't need to fall so fast

急いで落ちる必要なんてないわ


Take it slow

ゆっくり進みましょう







Unless you want to hold me close

あなたが私を近くに引き寄せない限り


We can make a good thing last

いい状態を続つかせることがあるの


Don't let go

手放さないで







You know perfect is impossible

完璧は無理だってわかるでしょう?


But you got me hoping

でも、あなたは私に希望をくれるの


If the world is falling down

もしも世界が崩れ落ちても


You're the one I'm holding

あなただけを抱きしめる


Don't let go

手放さないで


Don't let go

手放さないで




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿