Translate

2019年10月17日木曜日

~Harley's In Hawaii~ Katy Perry










Boy, tell me, can you take my breath away?

ねえ、私の心をときめかせてくれる?


Crusin' down a heart-shaped highway

ハート型のハイウェイを降って行く


Got you swervin' lane-to-lane, don't hit the brakes

あなたは車線から外れていくの、ぶつからないでね


'Cause I'm feelin' so safe

だって、あなたと一緒なら安全だって思えるの


I'll be your baby, on a Sunday

日曜日にはあなたのベイビーになるわ


Oh, why don't we get out of town?

一緒に街を抜け出さない?


Call me your baby, on the same wave

私をベイビーって呼んで


Oh, no, no, there's no slowin' down

ダメよ、スピードは落とさないで







You and I, I

あなたと私で


Ridin' Harley's in Hawaii-i-i

ハワイでハーレーに乗るの


I'm on the back, I'm holdin' tight, I

私は後ろに乗ってあなたに掴まる


Want you to take me for a ride, ride

だから私は連れて行って


When I hula-hula, hula

フラダンスをしてると気分がいいの


So good, you'll take me to the jeweler, jeweler, jeweler

本当に、ジュエルショップに連れて行って


There's pink and purple in the sky-y-y

そこにはピンクと紫色の空


We're ridin' Harleys in Hawaii-I-I

私達はハワイでハーレーに乗るの










Let me run my fingers through your salty hair

海水で溺れたあなたの髪を触らせて


Go ahead, explore the island vibes

前に進んで島のバイブスを感じましょうよ


So real that you can feel it in the air

何が本当なのかは空気で感じられる


I'm revvin' up your engine

エンジンを吹かしてあげるから


I'll be your baby, on a Sunday

日曜日にはあなたのベイビーになるわ


Oh, why don't we get out of town?

一緒に街を抜け出さない?


(Why don't we get out of town?)

(なんで一緒に街を出ないの?)


Call me your baby, on the same wave

私をベイビーって呼んで


Oh, no, no, there's no slowin' down

ダメよ、スピードは落とさないで


(Let's go)

(行きましょう)







You and I, I

あなたと私で


Ridin' Harley's in Hawaii-i-i

ハワイでハーレーに乗るの


I'm on the back, I'm holdin' tight, I

私は後ろに乗ってあなたに掴まる


Want you to take me for a ride, ride

だから私は連れて行って


When I hula-hula, hula

フラダンスをしてると気分がいいの


So good, you'll take me to the jeweler, jeweler, jeweler

本当に、ジュエルショップに連れて行って


There's pink and purple in the sky-y-y

そこにはピンクと紫色の空


We're ridin' Harleys in Hawaii-I-I

私達はハワイでハーレーに乗るの










No, no









You and I...

あなたと私は


You and I...

あなたと私


Ridin' Harleys in Hawaii-I-I

ハワイでハーレーに乗るの


I'm on the back, I'm holdin' tight, I

私は後ろに乗ってあなたに掴まる


Want you to take me for a ride, ride

だから私は連れて行って


When I hula-hula, hula

フラダンスをしてると気分がいいの


So good, you'll take me to the jeweler, jeweler, jeweler (jeweler)

本当に、ジュエルショップに連れて行って


There's pink and purple in the sky-y-y

そこにはピンクと紫色の空


We're ridin' Harleys in Hawaii-I-I

私達はハワイでハーレーに乗るの










I'll be your baby, on a Sunday

日曜日にはあなたのベイビーになるわ


Oh...




We're ridin' Harleys in Hawaii

ハワイでハーレーに乗るの


Call me your baby, catch the same wave

ベイビーって呼んでよ、波乗りに行きましょう


Oh...




We're ridin' Harleys in Hawaii-I

私達はハワイでハーレーに乗るのよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿