Translate

2019年10月9日水曜日

~I Won't Give Up~ Jason Mraz










When I look into your eyes

キミの目を覗き込むと


It's like watching the night sky

夜空を見てるような気分になるんだ


Or a beautiful sunrise

もしくは、美しい日の出


Well, there's so much they hold

そう、キミの目はたくさんのものを持ってるんだ


And just like them old stars

そしてずっと輝いてる星達みたいに


I see that you've come so far

キミはここまでたどり着いたんだ


To be right where you are

自分にふさわしい居場所を作るために


How old is your soul?

キミの心は幾つになったの?


Well, I won't give up on us

そうさ、僕達のことを諦めたりしないんだ


Even if the skies get rough

空が荒れても


I'm giving you all my love

キミに僕の全ての愛を捧げるよ


I'm still looking up

僕はまだ、懲りないさ


And when you're needing your space

キミが前進するために


To do some navigating

自分の時間は必要な時には


I'll be here patiently waiting

僕はいつまでもここで待ってる


To see what you find

キミが感じたことを知りたいから







'Cause even the stars they burn

だって、星でさえも燃えるんだ


Some even fall to the the earth

地球に落ちてくるものだってあるんだから


We've got a lot to learn

沢山の学ぶべきことも


God knows we're worth it

僕達には価値があることを神様は知ってるんだ


No, I won't give up

いや、僕は諦めない







I don't wanna be someone who walks away so easily

簡単に離れていくような人になりたくないんだ


I'm here to stay and make the difference that I can make

僕はこのままここに居て最大限、状況を変えるよ


Our differences they do a lot to teach us how to use

僕達の違う部分はたくさんのことを教えてくれる、ツールとか貰ったギフトをどう使うのか


The tools and gifts we got, yeah, we got a lot at stake

失ったら困るものが沢山できたね


And in the end, you're still my friend at least we did intend

結局、キミは今でも僕の友達だし、少なくても


For us to work we didn't break, we didn't burn

壊れてしまわないように、燃えてしまわないように頑張ったんだ


We had to learn how to bend without the world caving in

世間に埋もれずに屈する方法を学ぶべきだったよ


I had to learn what I've got, and what I'm not, and who I am

僕が知るべきだったのは、自分が何を持ってるのか、何者なのかってこと







Well, I won't give up on us

そうさ、僕達のことを諦めたりしないんだ


Even if the skies get rough

空が荒れても


I'm giving you all my love

キミに僕の全ての愛を捧げるよ


I'm still looking up, I'm still looking up

僕はまだ懲りないさ、懲りないんだ










Well, I won't give up on us (no, I'm not giving up)

そうさ、僕達のことを諦めたりしないんだ(僕は諦めないよ)


God knows I'm tough enough (I am tough, I am loved)

神様は僕が十分タフだって知ってる(タフだし、愛されてるんだ)


We've got a lot to learn (we're alive, we are loved)

たくさんの学ぶべきことがあるんだ(僕達は生きてるし、愛されてる)


God knows we're worth it (and we're worth it)

僕達には価値があることを神様は知ってるんだ(価値があるんだ)







Well, I won't give up on us

そうさ、僕達のことを諦めたりしないんだ


Even if the skies get rough

空が荒れたって


I'm giving you all my love

キミに僕の全ての愛を捧げるよ


I'm still looking up

僕はまだ、懲りないさ





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿