Translate

2019年10月16日水曜日

~I Told You~ James Blunt










Smiling all along but I was fakin'

いつも笑顔でいるけど、それは嘘なんだ


Each and every second I was breakin'

毎秒、僕は壊れそうで


I said that I was numb but I was achin' in my bones

痛みなんて麻痺してるって言ったけど、骨の奥が痛いんだ


The panic in my heart is hard to breathe through

心の中でパニックが起こって、呼吸をするのも一苦労


This the kinda thing they never teach you

こんなこと、キミは教わりもしないだろうね


I never thought I'd ever have to leave you, on your own

キミから離れることなんて、今まで考えたことないんだ







Baby, take care of your heart

ベイビー、自分のハートを大切にするんだ


Every day that I'm not with you

毎日、キミと一緒にいられるわけじゃないんだから


If you're ever scared of the dark

もしも、暗闇が怖い時には


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと


Darling, I will never be far

ねえ、僕は遠くに行ったりなんてしないさ


Wherever you go I'll do too

キミが行くところならどこへでもついて行くよ


Baby, I was there from the start

ベイビー、僕は初めからそばに居たんだ


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと










Honestly it hurts too much to say this

正直、口にするのは難しいから


So I will write it down and you can save it

だからここに書き留めておくよ、そうしたらキミにも伝わるから


And real it when I'm not around to say it for myself, yeah

僕が居ない時には、これを読んでくれたらいい


Savor every moment 'cause they go fast

物事はすぐに終わるかもしれないから味わうんだ


The firework are bright because they don't last

花火は続かないから美しく見えて


But promise me you'll walk along your own path, no one else's

でも、僕に約束してほしい、他の誰でもない自分の道を進むって







Baby, take care of your heart

ベイビー、自分のハートを大切にするんだ


Every day that I'm not with you

毎日、キミと一緒にいられるわけじゃないんだから


If you're ever scared of the dark

もしも、暗闇が怖い時には


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと


Darling, I will never be far

ねえ、僕は遠くに行ったりなんてしないさ


Wherever you go I'll do too

キミが行くところならどこへでもついて行くよ


Baby, I was there from the start

ベイビー、僕は初めからそばに居たんだ


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと










When you bump your head

もしも、キミがつまずいて


And then you lose your thread

頼みも綱も無くなってしまった時には


Darlin', I'll be there

僕がそばにいるから


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったことを


From when it's all just plain

全てが単純だった日々から


To your wedding day

キミが結婚する日まで


Even when the pictures fade

写真が色褪せたってことを


Remember, I told you

思い出して欲しいんだ、僕が言ったことを







So baby, take care of your heart

だからベイビー、自分のハートを大切にするんだ


Every day that I'm not with you

毎日、キミと一緒にいられるわけじゃないから


If you're ever scared of the dark

もしも、暗闇が怖い時には


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと


Darling, I will never be far

ねえ、僕は遠くに行ったりなんてしないさ


Wherever you go I'll do too

キミが行くところならどこへでもついて行くよ


Baby, I was there from the start

ベイビー、僕は初めからそばに居たんだ


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと


So baby, take care of your heart

だからベイビー、自分のハートを大切にするんだ


Every day that I'm not with you

毎日、キミと一緒にいられるわけじゃないから


If you're ever scared of the dark

もしも、暗闇が怖い時には


Remember, I told you

思い出して、僕が言ったこと


Darling, I will never be far

ねえ、僕は遠くに行ったりなんてしないさ


Wherever you go I'll do too

キミが行くところならどこへでもついて行くよ


Baby, I was there from the start

ベイビー、僕は初めからそばに居たんだ


Remember, I told you

僕が言ったこと思い出して




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿