Translate

2019年10月10日木曜日

~Bones~ Galantis feat OneRepublic










You bring an energy I've never felt before

キミからは今まで感じたことないエネルギーを感じるんだ


Some kind of chemical that reaches through my core

僕の芯まで届くようなケミカルみたいな


Feels like as far as you and me, I've never had a choice

僕とキミの距離感みたいな、選択肢なんてなかったよ


You feel like home, hmm

キミと居ると自宅に居るみたいだ


You're like the opposite of all of my mistakes (hey!)

キミは僕が今まで犯した間違いの正反対みたいで


Tear down the biggest walls and put me in my place

大きい壁を破って僕をその場所へおさめて


I know, that kind of comfortable you cannot replicate

僕には分かるよ、この心地よさは他に無いよね


You feel like home, hmm

キミと居るとくつろげるんだ


So if you're asking me

キミが聞いてくる


Say, "oh, how do you know?"

言ってよ「なんで分かるの?」って


I don't just feel it in my heart

僕は心で感じてるだけじゃないんだ


Don't just feel it in my heart, no

心で感じてるわけじゃないんだ







I feel it in my bones

直感で分かるんだよ


I feel it in my bones

直感で


And I know when it cuts deep down

それが深く切り込む時


Through your chest into your soul

キミの胸を通って魂に届くまで


That's how you know, that's how I know

わかるんだ、僕はそうやって分かってきた


I feel it in my bones (hey!)

直感で










(Hey!)

(なあ!)


And I know when it cuts deep down

それが深く切り込む時


Through your chest into your soul (hey!)

キミの胸を通って魂に届くまで


That's how you know, that's how I know

わかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ


I feel it in my bones

直感で









So many people just walk in and out your life (hey)

沢山の人が人生について歩んできて去って行く


I'd trade a couple hundred just to get some time back, that's right

時間を巻き戻す為なら、数百くらい無くしてもいい


'Cause for you and me, I got no alibi

だってキミと僕の為なら、アリバイなんてないからね


You feel like home, oh

キミと居ると家に居るみたいで


So if you're asking me

キミが聞いてくる


Say, "oh, how do you know?"

言ってよ「なんで分かるの?」って


I don't just feel it in my heart

僕は心で感じてるだけじゃないんだ


Don't just feel it in my heart, no

心で感じてるわけじゃないんだ







I feel it in my bones

直感で分かるんだよ


I feel it in my bones

直感で


And I know when it cuts deep down

それが深く切り込む時


Through your chest into your soul

キミの胸を通って魂に届くまで


That's how you know, that's how I know

わかるんだ、僕はそうやって分かってきた


I feel it in my bones (hey!)

直感で










I feel it in my bones (hey)

直感で分かるんだ


Yeah, I feel it in my bones (hey)

そうさ、直感でね


Oh, that's how you know, that's how I know

そうしてわかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ


So if you're asking me

キミが聞いてくる


Say, "oh, how do you know?"

言ってよ「なんで分かるの?」って


I don't just feel it in my heart

僕は心で感じてるだけじゃないんだ


Don't just feel it in my heart, no

心で感じてるわけじゃないんだ







I feel it in my bones (hey)

直感で分かるんだよ


I feel it in my bones

直感で


And I know when it cuts deep down

それが深く切り込む時


Through your chest into your soul

キミの胸を通って魂に届くまで


That's how you know, that's how I know

わかるんだ、僕はそうやって分かってきた


I feel it in my bones (hey!)

直感で










I feel it in my bones (hey)

直感で分かるんだ


Yeah, I feel it in my bones (hey)

そうさ、直感でね


Oh, that's how you know, that's how I know

そうしてわかるんだ、僕はそうやって分かってきたんだ


I feel it in my bones 

直感でわかるんだよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿