Translate

2021年12月12日日曜日

~Chances~ Five For Fighting



Chances are when said and done

いつの日か、日々の行動が



Who'll be the lucky ones who make it all the way?

幸運に繋がっていくんだ、それがずっと続くことってあるのかな?



Though you say I could be your answer

キミの答えは僕だって言うけど



Nothing lasts forever no matter how it feels today

永遠に続くものなんてないんだよ、今日がどんな気分でもね



Chances are we'll find a new equation

きっと僕達は新しい方程式を見つけて



Chances roll away from me

チャンスは僕から遠ざかっていって



Chances are all they hope to be

僕にはツキがないのかな



Don't get me wrong I'd never say never

誤解しないで欲しい、「無理だ」って言わないから



'Cause though love ain't change the weather

だって愛は天気を変えることも出来るし



No act of God could pull me away from you

神様さえも2人を引き離すことは出来ないんだから



I'm just a realistic man, a bottle filled with shells and sand

僕はただ現実主義で、貝と砂で満たされたボトルなんだ



Afraid to look beyond what I can lose when it comes to you

愛することを恐れて、キミを失ってしまいそうなんだ



And though I'd see us through

そんな気がするんだよ





Chances are we'll find two destinations

きっと僕達は別々の道を見つけて



Chances roll away from me

チャンスは僕から遠ざかって行く



Still chances are more than expectations

それでもまだチャンスは、期待してるよりも可能性があるんだ



The possibilities over me

僕にとってはね



Eight to five or two to one, lay your money on the sun

8から5、2から1、太陽にお金をかけてごらん



Until you crash what have you done? is there a better bet than love?

全て使い果たして得るものがある?愛よりもいい賭けがあるかい?



What you are is what you bring, you gotta cry before you sing

キミの呼吸でキミが出来てるんだ



Chances, chances

チャンスは



Chances lost are hope's torn out pages

失ったチャンスは希望がめくった1ページ



Maybe this time

今度こそ



Chances are we'll be the combination

きっと僕達は一緒になれるよ



Chances come and carry me

チャンスが僕を運んでくれる



Chances are waiting to be taken, and I can see

チャンスが僕達を守ってくれる、僕にはわかるんだ



Chances are the fascination

チャンスは不思議な力で



Chances won't escape from me

僕を避けることもない



Chances are only what we make them and all I need

チャンスは僕達が作るもの、そして僕のすべてなんだ





Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿