Translate

2021年12月10日金曜日

~Que Sera, Sera~ Doris Day

 


When I was just a little girl

小さな女の子だった頃


I asked my mother what will I be

私は将来どうなるのかな、綺麗になるのかな?


Will I be pretty, will I be rich

お金持ちになるかなってお母さんに聞いてみたの


Here's what she said to me

これがお母さんの答えよ




Que Sera Sera

ケセラセラ


Whatever will be will be

なるようになるわ


The future's not ours to see

未来は私達にはわからない


Que Sera Sera

ケセラセラ


What will be will be

なるようになるの




When I grew up and fell in love

大人になって恋に落ちた時


I asked my sweetheart what lies ahead

恋人にこの先には何があるのか聞いてみたの


Will be have rainbows day after day

毎日、虹が見えるのかな


Here's what my sweetheart said

これが恋人の答えよ




Que Sera Sera

ケセラセラ


Whatever will be will be

なるようになるさ


The future's not ours to see

未来は僕達にはわからない


Que Sera Sera

ケセラセラ


What will be will be

なるようになるさ




Now I have children of my own

もう私には自分の子供達がいて


They ask their mother what will I be

将来、どうなるのかってお母さんに聞いてみるわ


Will I be handsome will I be rich

ハンサムになるかな、お金持ちになるかな


I tell them tenderly

私は子供達に優しく教えてあげるの




Que Sera Sera

ケセラセラ


Whatever will be will be

なるようになるわ


The future's not ours to see

未来は私達にはわからない


Que Sera Sera

ケセラセラ


What will be will be

なるようになるの


Que Sera Sera

ケセラセラ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿