Translate

2021年12月4日土曜日

~Reprise~ The Hics

 



I know what you said, you're wading through these words like mud

あなたが言ったことを知ってるの、あなたはこれらの言葉を泥みたいに通り抜けて


Thought I'd fixed it over, tears are turning this to rust

直したって思ってたけど、涙がこれを錆びさせてるの


If time's healer, why must it take so long

もしも時間が癒す人なら、なんでそんなに時間が掛かるのかな?


To rid my wicked mind of your physical?

私の邪悪な心をあなたの肉体から取り除くためなの?




I don't wanna go home

家に帰りたくないの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ与えてくれない?


Oh, I don't wanna go home

ねえ、家に帰りたく無いの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ、与えてくれない?


Lessons never learned, my feelings slowly burn in dread

学んだことのない教訓、私の気持ちはゆっくりと恐怖に燃える


Burying my woes inside this body, my defense

この体の中に私の悩みを埋めて、私のディフェンスね


If you cloud only see the circles I devised

もしも、私が考案したサークルしか見えなかったら


Too close for comfort, here, push to this reprise

近すぎて快適じゃないの、ここで反復にプッシュして




I don't wanna go home

家に帰りたくないの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ与えてくれない?


A bit more

もう少しだけ


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ与えてくれない?


A bit more

もう少しだけ


Oh, I don't wanna go home

ねえ、家に帰りたく無いの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ、与えてくれない?


Just a bit

もう少しだけ




Empty smiles

空っぽの笑顔


Hung below your eyes

目の下に吊るして


Oh, I don't wanna go home

家に帰りたくないの


Won't you give me just a but more?

もう少しだけ与えてくれない?


This ain't love, just a memory

これは愛じゃなくて、ただの思い出


I fucked up, so we gag and speak

私はめちゃくちゃだったから私達はギャグをしたり話したわ


If you're here, please don't talk to me

もし、あなたがここにいるならお願いだから私に話さないで


This ain't love, just a memory

これは愛じゃなくて、ただの思い出


I fucked up, so we gag and speak

私はめちゃくちゃだったから私達はギャグをしたり話したわ


If you're here, please don't talk to me

もし、あなたがここにいるならお願いだから私に話さないで




I don't wanna go home

家に帰りたくないの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ与えてくれない?


A bit more

もう少しだけ


Oh, I don't wanna go home

ねえ、家に帰りたく無いの


Won't you give me just a bit more?

もう少しだけ、与えてくれない?


Just a bit

もう少しだけ


Empty smiles

空っぽの笑顔


Hung below your eyes

目の下に吊るして


Oh, I don't wanna go home

家に帰りたくないの


Won't you give me just a but more?

もう少しだけ与えてくれない?



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿