Translate

2021年12月1日水曜日

~Moderation~ Cate Le Bon

 


I get by

通り抜けるの


One eye on the sky

空に片目


But I can't put my finger on it

でも、指が置けないの


I want to cry, I'm out of my mind

泣きたい、頭がどうかしてる


Trying to figure it out

それを理解しようとしてるの




Moderation

節度


I can't have it

持てない


I don't want it

欲しくもないの


I want to touch it

触りたいのよ


Picture the party where you're standing on a modern age

あなたが現代に立ってるパーティーを想像してみて


I was in trouble with a habit of years

私は何年もの習慣に悩まされてたの


And I try to relate

そして私は関わろうとする


Ah, ah, ah-ah, ah



Oh, oh, oh



Ah, ah, ah-ah, ah





I get by pushing poets aside

私は詩人を脇に押しやることで得る


Cause they can't beat the Mother of Pearl

だって彼らは真珠母を打ち負かすことができないから


I quit the earth

地球をやめたの


I'm out of my mind

どうかしてるの


And the fruit of it all

そしてその全ての成果




Moderation

節度


I can't have it

持てない


I don't want it

欲しくもないの


I want to touch it

触りたいのよ


Picture the party where you're standing on a modern age

あなたが現代に立ってるパーティーを想像してみて


I was in trouble with a habit of years

私は何年もの習慣に悩まされてたの


And I try to relate

そして私は関わろうとする


To the mess I made

私が作った混乱にね




Tethered to a mess

混乱に繋がれて


Tethered to a mess

混乱に


Tethered to a mess

混乱に繋がれて


Tethered to a mess

混乱に繋がれてるの




Picture the party where you're standing on a modern age

あなたが現代に立ってるパーティーを想像してみて


I was in trouble with a habit of years

私は何年もの習慣に悩まされてたの


And I try to relate

そして私は関わろうとする


Ah, ah, ah-ah, ah



Oh, oh, oh



Ah, ah, ah-ah, ah



Oh, oh, oh



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿