Translate

2021年12月25日土曜日

~Spending My Time~ Roxette

 


What's the time? seems it's already morning

今何時?もう朝なのかな


I see the sky, it's so beautiful and blue

空を見上げると、とても青くて綺麗


The TV's on, but the only thing showing is a picture of you

テレビはついたままで、でも写ってるのはあなたの写真だけ


Oh, I get up and make myself some coffee

起き上がってコーヒーを作りましょう


I try to read a bit, but the story is too thin

読書しようとしたけど物語は浅くて


I thank the Lord above that you're not here to see me

神様に感謝するの、あなたがここで私を見てなくて


In this shape I'm in

こんな状態の私をね




Spending my time

時間を費やして


Watching the days go by

毎日をやり過ごすの


Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて


Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?


I'm spending my time

時間を潰して




I try to call but I don't know what to tell you

電話しようとしたけど何を話せばいいのかな


I leave a kiss on your answering machine

あなたの留守電にキスを残しておいたわ


Oh help me please, is there someone who can make me

お願いだから助けて、誰かいないの?


Wake up from this dream?

この夢から起こしてくれる人は?




Spending my time

時間を費やして


Watching the days go by

毎日をやり過ごすの


Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて


Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?


I'm spending my time

時間を潰して




Watching the sun go down

沈んでく太陽を見ながら


I fall asleep to the sound

眠りに落ちるの


Of "tears of a clown"

”ティアーズ・オブ・クラウン”を聴きながら


A prayer gone blind

願いは見えなくなって


I'm spending my time

私は時間を潰すの


My friends keep telling me, "hey, life will go on"

友達はずっとこう言うの「なあ、人生は長いんだから」って


Time will make sure I'll get over you

時間が経てばあなたを忘れられるだろう


This silly game of love you, play you win only to lose

恋のゲームは馬鹿馬鹿しい、勝っても失うだけだからね




I'm spending my time

時間を費やして


Watching the days go by

毎日をやり過ごすの


Feeling so small, I stare at the wall

ちっぽけな気持ちで壁を見つめて


Hoping that you think of me too

あなたも私のことを考えてくれてるのかな?


I'm spending my time

時間を潰して


Watching the sun go down

沈んでく太陽を見ながら


I fall asleep to the sound

眠りに落ちるの


Of "tears of a clown"

”ティアーズ・オブ・クラウン”を聴きながら


A prayer gone blind

願いは見えなくなって


I'm spending my time

私は時間を潰すの




I can't live without your love

あなたの愛なしでは生きられないの


Uh, I'm spending my time, my time, my time

私は時間を潰してる


Bed's too big without you honey, honey

あなたがいないベッドは広すぎるわ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿