Translate

2017年4月12日水曜日

~Alive~ Krewella










Let's make this fleeting moment

このかけがえのない瞬間を




Last forever

永遠にしたいの




So, tell me what you're waiting for?

だから、あなたが何を持っているのか教えて?




I'm gonna keep it frozen here forever

このまま凍えたように永遠に




There's no regretting anymore

もう後悔なんてしない




It's worth the wait, even so far away

すぐに過ぎ去っていくけど、待つ価値があるの




I'm making the night mine

夜が私のものになるように




Until the day I die

死ぬまで




No lights to break when you're hanging by fate

あなたが運命によって左右されても止まる必要なんてないわ




You know what it feels like when you're dancing blind

知ってるでしょ?この感じ、あなたが踊っている時みたいに




All alone, just the beat inside my soul

一人ぼっち、ただ私の心の中に、このビートが刻まれてるの





Take me home

私を連れてって




Where my dreams are made of gold

私の夢が見つかる場所まで




In the zone where the beat is un-controlled

ここはビートが乱れてコントロールできない




I know what it feels like

分かるわ、この感じ




Come on make me feel alive

ねえ、私を生きてる気分にさせて




Feel alive, feel alive

感じさせて、今を生きている




Feel alive, feel alive

感じさせて、生きているってことを




Feel alive, feel alive, alive alive alive

生きている実感を感じさせて




Alive!!

生きていることを




Meet me under shining lights

太陽の光の下で私と会って




I've been waiting right here all my life

ずっとここで待ってたの




Feelings you can't deny

あなたがここに居たことは否定できないでしょ?




That you're living, open up your eyes

目を開けてみて




And I just wanna sink into your crazy laughter

私はただあなたの狂ったような笑いに沈みたいの




Come on make me feel

ねえ、私にも感じさせて




Until the pain don't matter

痛みなんて気にならなくなるまで




Every second here makes my heart beat faster

ここでのすべての時間は私の鼓動を早めてくれて




Finally think I found

最後には




What I'm chasing after
[×2]

私が追いかけているものが分かると思うの






All alone, just the beat inside my soul

ただ、一人きりで、私の心の中でひたすら鼓動が鳴るの





Take me home

私を連れてって




Where my dreams are made of gold

私のゆめが見つかる家に




In the zone where the beat is un-controlled

ここではビートが乱れてるの




I know what it feels like

知ってるわ、この感じ




Come on make me feel alive

ねえ、私に生きてる実感を教えて




Feel alive, feel alive
[×3]

生きてるって実感させて




Alive, alive, alive

生きている、生き生きしてる




Alive!!

生きているの!





I know what it feels like

知ってるわ




Come on make me feel alive

生きた心地にさせてよ




Feel alive, feel alive
[×3]

感じさせて、生きてるって




Alive, alive, alive

生きてる




Alive!!Feel alive!!

生き生きしてる、感じさせて!










Thank you \for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿