Translate

2017年4月23日日曜日

~HeartBreak Around The World~ Jacob Latimore feat T-pain













Hello of a night, 3:32

3:32、ひどい夜だ




Wishing that

君とあそこに居られたらって




I was there with you

願ってるんだ




Stuck in a cab

タクシーが必要なんだ




Too hard to drive

運転なんかできないけど




Yeah I'm just

僕はただ、この状態を




Trying to survive

切り抜けたいだけなんだ




And I was

そして僕は




Thinking 'bout love

愛について考えて




Thinking 'bout us

僕達について考える




Even the dream that

それに、思い描いてた




We dreamed of

夢についても考えたよ




And I was

そして僕は




Thinking 'bout life

人生について考え




Thinking 'bout time

時間についても考えたんだ




Thinking like

時間が分からなくなるくらい




I'm losing my mind

考え抜いて




You got me singing like

僕はこんな風に歌うんだ







Oh oh





Never gonna find

もう君以外との




Another love

こんな愛は




Like you like

見つけられないんだ




Oh oh





I had another lover

昔は別の恋人もいたけど




But she just

でも、彼女とは




Won't do it and

上手くいかなかった




I can't take it

僕も我慢できなかったんだ




So come back girl

だから戻ってきてくれ




Swear to God

神に誓うよ




If you don't

もし君が




Come back girl like

戻ってきてくれないのなら




Oh oh






This will be

僕の心の張り裂ける




The heartbreak heard

その音は




Around the world

世界中に響き渡るだろうね




See

ほら




I'm stuck in a mess

僕は、めちゃくちゃになってる




Trying to find

君との人生へと




Find my way back

引き返す方法を




Into your life

見つけ出すためにね




Dying for one

一日の為に命を賭けるんだ




One night with you

君と過ごす一晩の為に




Just one more chance

もう一度だけチャンスが欲しい




And that will do

そうすれば分かるよ




Cause I was

僕は




Thinking 'bout lies

ついた嘘について考え




Thinking 'bout truth

真実について考えたから




What can I do to

どうして君に




Make it up to you?

届けることができるのか?




Thinking 'bout life

人生について考え




Thinking 'bout time

時間について考えたんだ





Thinking like

自分が分からなくなるくらい




I'm losing my mind

考え抜いて




You got me singing like

僕はこんな風に歌うんだ







Oh oh





Never gonna find

もう君以外との




Another love

こんな愛は




Like you like

見つけられないんだ




Oh oh





I had another lover

昔は別の恋人もいたけど




But she just

でも、彼女とは




Won't do it and

上手くいかなかったし




I can't take it

僕も我慢できなかった




So come back girl

だから戻ってきてくれ




Swear to God

神に誓うよ




If you don't

もし、君が戻ってきて




Come back girl like

くれないのなら




Oh oh






This will be

僕の心の張り裂ける




The heartbreak heard

その音は




Around the world

世界中に響き渡るだろうね






[T-Pain]
I know I ain't trippin'

ヘンなモノなんかやってないぜ




I gotta be honest

正直にならなきゃな




I ain't never felt

こんな気持ちになった事は




Quite like this

なかった




Anything you want

俺が持っていれば、君のものさ




If I got it, you got it

君が望むものは全て




Baby I don't wanna

ベイビー




Fight like this

こんな言い争いは




I was thinking 'bout

ごめんだよ




Putting a ring on it

指輪を渡そうと




I should've gave you

思ってたんだ




Everything you wasted

君が望むもの全てを




I ain't gon'

捧げておくべきだった




Never find a girl

もう、君みたいな女は




Like you

見つけられはしないだろうからね




And even

だから俺は




With this autotune

オートチューンを使って




You got me singing like

こんな風に歌うんだ




Ooooh






Like ooooh

こんな感じさ




You got me singing like

俺はこんな風に歌うんだ







Oh oh





Never gonna find

もう君以外との




Another love

こんな愛は




Like you like

見つけられないさ





Oh oh






I had another lover

昔は別の恋人もいたけど




But she just

でも、彼女とは




Won't do it and

上手くいかなかった




I can't take it

僕も我慢できなかった




So come back girl

だから戻ってきてくれ




Swear to God

神に誓うよ




If you don't

もし、君が戻ってきて




Come back girl like

くれないのなら




Oh oh






This will be

僕の心の張り裂ける




The heartbreak heard

その音は




Around the world

世界中に響き渡るだろう










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿