Translate

2017年4月9日日曜日

~Mr Saxobeat~ Alexandra Stan











You make me dance

あなたが私を躍らせてくれるし




Bring me up

持ち上げてもくれる




Bring me down

落としてもくれるの




Plays it sweet

素敵に遊ばせて




Make me move

私を馬鹿みたいに




Like a freak

動かせるのね




Mr. Saxobeat
[×2]

ミスター・サクソビート



Oh oh girl






Mmm Yeah...






Mr. Saxobeat

ミスター・サクソビート




Mr. Saxobeat

ミスター・サクソビート




Hey sexy boy

ねえ、セクシーなあなた




Set me free

私を自由にしてよ




Don't be so shy

恥ずかしがらずにさ




Play with me

私と遊びましょうよ




My dirty boy

ねえ、ワイルドなあなた




Can't you see

分からないかしら




That you belong

私の隣に




Next to me

居るべきなのよ




Hey sexy boy

ねえ、セクシーなあなた




Set me free

私を自由にしてよ




Don't be so shy

恥ずかしがらないで




Play with me

私と遊びましょう




Mr dirty boy

ねえ、ワイルドなあなた




Can't you see

分からないかしら




You are the one for me

あなたは私の為に居るのよ







You make me dance

あなたが私を躍らせてくれるし




Bring me up

持ち上げてもくれる




Bring me down

落としてもくれるの




Plays it sweet

素敵に遊ばせて




Make me move

私を馬鹿みたいに




Like a freak

動かせるのね




Mr. Saxobeat
[×2]

ミスター・サクソビート



Oh oh girl






Mmm Yeah...[×3]









You make me dance

あなたが私を躍らせてくれるし




Bring me up

持ち上げてもくれる




Bring me down

落としてもくれるの




Plays it sweet

素敵に遊ばせて




Make me move

私を馬鹿みたいに




Like a freak

動かせるのね




Mr. Saxobeat
[×2]

ミスター・サクソビート




You make me dance

あなたは私を躍らせてくれるし




Bring me up

持ち上げてもくれる




Bring me down

落としてもくれる




Mr. saxobeat
[×2]

ミスター・サクソビート










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿