Translate

2017年4月10日月曜日

~Troublemaker~ Olly Murs










You're troublemaker

君はトラブルメイカーさ




You're troublemaker...

君はトラブルメイカーさ




You ain't nothing

君は間違いなく




But a troublemaker girl

トラブルメイカーだよ




You had me hooked again

君が座ったその瞬間から




From the minute you sat down

僕はキミにくぎ付けなんだ




The way you bite your lip

君が唇を噛むしぐさが




Got my head spinnin' around

僕の頭の中をむちゃくちゃにする




After a drink or two

1、2杯飲んだ後は




I was putty in your hands

僕はキミのものだろうね




If I have the strength to stand

立ち上がる強さが残っているかも分からないけど







Oh oh oh...






Trouble troublemaker, yeah

トラブルメイカー




That's your middle name

君のミドルネームさ




Oh oh oh...






I know you're no good

僕にとって良くないのは分かってるんだ




But you're stuck in my brain

でも、頭から離れないんだ




And I wanna know

それに、知りたいんだ




Why does it feel so good

なんでこんなに気分が良いのに




But hurt so bad

胸は痛いんだろう?




Oh oh oh...






My mind keeps saying

僕の心は言ってるんだ




Run as fast as you can

できるだけ遠くへ逃げろ!って




I say I'm done but

これで終わり




Then you pull me back

そう思っても、君が僕を連れ戻すんだ




Oh oh oh...






I swear you're giving me a heart attack

君のせいで僕は心臓発作を起こすだろうね




Troublemaker

トラブルメイカー




It's like you're always there

いつも君が




In the corners of my mind

僕の心の中にいるんだ




I see a silhouette

目を閉じれば




Every time I close my eyes

いつも君のシルエットが浮かぶんだ




There must be poison

君の指先には




In those finger tips of yours

毒でもあるのかな?




Cause I keep comin' back

だって、また君のことが欲しくなって




Again for more

君の所へ戻ってしまうんだ







Oh oh oh...






Trouble troublemaker, yeah

トラブルメイカー




That's your middle name

それがキミのミドルネームさ




Oh oh oh...






I know you're no good

僕にとって良くないのは分かってるんだ




But you're stuck in my brain

でも、頭から離れない




And I wanna know

それに知りたいんだ




Why does it feel so good

なんでこんなに気分が良いのに




But hurt so bad

胸が痛むんだろう?




Oh oh oh...






My mind keeps saying

僕の心は言ってるんだ




Run as fast as you can

できるだけ遠くへ逃げろって




I say I'm done but

これで終わり




Then you pull me back

そう思っても、また君が僕を連れ戻すんだ




Oh oh oh...






I swear you're giving me a heart attack

君のせいで僕は心臓発作を起こすだろうね




Troublemaker

トラブルメイカー




Why does it feel so good

こんなに気分が良いのに




But hurt so bad

胸が痛むのは何でだろう?




Oh oh oh...






My mind keeps saying

僕の心が言ってるんだ




Run as fast as you can

できるだけ遠くへ逃げろって




Troublemaker

トラブルメイカー




I say I'm done but

これで終わり




Then you pull me back

そう思っても、また君が僕を連れ戻すんだ




Oh oh oh...






I swear you're giving me a heart attack

君のせいで僕は心臓発作を起こすだろうね




Troublemaker

トラブルメイカー




Maybe I'm insane

きっと僕はおかしくなってしまったんだ




Cause I keep doing

だって何度も




The same damn thing

同じ失敗を繰り返してしまうんだ




Thinking one day

きっと何かが変わるって




We gon' change

日々、期待しながらね




But you know just

でも君は




How to work that back

僕の行動をお見通しみたいだ




And make me forget my name

自分の名前さえも分からなくなるほどさ




What the hell you do

なんでこうなったのか




I won't remember

全然覚えてない




I'll be gone until November

11月にはここを出るけど




And you'll show up

夏になると




Again next summer, Yeah!

また君が現れるんだ




Typical middle name is Prada

プラダってミドルネームが




Fit you like a glove girl

君にぴったりだよ




I'm sick of the drama

ドラマのような展開にはうんざりだけど




You're a troublemaker

君はトラブルメイカー




But damn girl it's like

でも、なぜか嫌いじゃないんだ




I love the trouble

トラブルが好きになったのかも




And I can't even explain why

それがなぜが、全然分からないけどね







Why does it feel so good

なんで気分が良いのに




But hurt so bad

胸は痛むんだろう?




Oh oh oh...






My mind keeps saying

僕の心は言ってるんだ




Run as fast as you can

遠くへにげろって




Troublemaker

トラブルメイカー




I say I'm done but

これで終わり




Then you pull me back

そう思ってても、また君が僕を連れ戻す




Oh oh oh...






I swear you're giving me a heart attack

君のせいで僕は心臓発作を起こすだろうね




Troublemaker

トラブルメイカー




Why does it feel so good

なんで気分が良いのに




But hurt so bad

胸は痛むんだろう?




Oh oh oh...






My mind keeps saying

僕の心は言ってる




Run as fast as you can

できるだけ遠くへ逃げろって




Troublemaker

トラブルメイカー




I say I'm done but

これで終わり




Then you pull me back

そう思ってても、また君が僕を連れ戻すんだ




Oh oh oh...






I swear you're giving me a heart attack

僕には分かるけど、キミのせいで僕は心臓発作を起こすだろうね




Troublemaker

トラブルメイカー










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿