Translate

2017年4月13日木曜日

~You'll Be Mine~ Havana Brown










I wanna walk with you into the love

アナタと愛に向かって歩んでいきたいの




I wanna power you

アナタを支えたいから




I wanna walk with you, you get me so high

アナタと歩んでいきたいの、私をすごくハイにさせてくれるから




I wanna fly with you

アナタと高く飛んでいきたいの




It's all right, all right

最高の気分よ




all night, all night

一晩中




You're mine, you're mine
[×2]

アナタは私のものなんだから



You'll be mine

私のものになるのよ




You'll be mine






You'll be mine






You'll be mine






Tonight I'm gonna fight for my right

今夜、私の権利のために戦うの




Cause loving you feels so right
[×2]

だって、アナタを愛すことって最高のことなんだから



It's gonna be all right

全部分かってるの




It's gonna be OK
[×4]

すべて上手くいくって



i wanna drive with you all the days

アナタと毎日ドライブしたいわ




And with you

アナタとね




I wanna break with you

私はアナタと遠ざける




all the roads that keep me away from you

すべての道を壊していきたいの




It's all right, all right

全部上手くいくわ




All night, all night

一晩中最高の気分よ




You're mine, you're mine

だってアナタは私のものなんだから







You'll be mine

私のものになるのよ




You'll be mine






You'll be mine






You'll be mine






Tonight I'm gonna fight for my right

今夜、私の権利のために戦うの




Cause loving you feels so right
[×2]

だって、アナタを愛すことって最高の気分になれるから



It's gonna be all right

すべて分かってるの




It's gonna be OK
[×4]

すべて上手くいくって










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿