Translate

2017年4月28日金曜日

~Birthday~ Katy Perry










I heard you're feeling

あなたは、何もかもダメだって




Nothing's going right

感じてるんだってね




Why don't you

私を、あなたの所に




Let me stop by?

行かせてくれる?




The clock is ticking

時計は進んでいくわ




Running out of time

時間は無くなっていくの




So we should party

だからパーティーしなきゃ




All night

一晩中ね




So cover your eyes

目を隠してね




I have a surprise

サプライズがあるの




I hope you got

お腹が減ってるなら




A healthy appetite

いいんだけど




If you wanna dance

もしあなたが踊りたいなら




If you want it all

手に入れたいのなら




You know that

そう




I'm the girl that

それは私に




You should call

電話してきてね







Boy, when you're with me

私と一緒にいる時は




I'll give you a taste

私が楽しませてあげるから




Make it like your birthday

毎日を誕生日みたいに




Everyday

してあげるわ




I know you like it sweet

甘いものが好きなのは知ってるわ




So you can have your cake

だったらケーキを食べていいわよ




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ




So make a wish

だから願い事をして




I'll make it

毎日を




Like your birthday everyday

誕生日のようにしてあげるから




I'll be your gift

私があなたへのプレゼント




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ




Pop your confetti

紙吹雪を飛ばしましょうよ




Pop your Perignon

ドンペリを開けて




So hot and heavy

熱く、激しく




''Til dawn

夜明けまで




I got you spinning

あなたをディスコのボールみたいに




Like a disco ball

くるくる踊らせてあげるから




All night they're playing

あなたの歌を




Your song

一晩中かけるのよ




We're living the life

私達は今を生きてるの




We're doing it right

イイ感じなんだから




You're never

今からは不安なんか




Gonna be unsatisfied

微塵も感じないはず




If you wanna dance

もしあなたが踊りたいのなら




If you want it all

全てを手に入れたいのなら




You know that

そうよ




I'm the girl that

私に




You should call

電話してきて







Boy, when you're with me

私と一緒にいる時は




I'll give you a taste

私が楽しませてあげるから




Make it like your birthday

毎日を誕生日みたいに




Everyday

してあげるわ




I know you like it sweet

甘いものが好きなのは知ってるわ




So you can have your cake

だったらケーキを食べていいわよ




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ




So make a wish

だから願い事をして




I'll make it

毎日を




Like your birthday everyday

誕生日のようにしてあげるから




I'll be your gift

私があなたへのプレゼント




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ






Happy birthday

お誕生日おめでとう




So let me get you

誕生日のスーツに




In your birthday suit

着替えさせてあげる




It's time to bring out

大きなバルーンを




The big balloons

運び出しましょう




So let me get you

私が誕生日のスーツに




In your birthday suit

着替えさせてあげるわ




It's time to

さあ




Bring out the big

大きな、大きな、大きな




Big, big, big, big

大きなバルーンを




Big balloons

運び出しましょう







Boy, when you're with me

私と一緒にいる時は




I'll give you a taste

私が楽しませてあげるから




Make it like your birthday

毎日を誕生日みたいに




Everyday

してあげるわ




I know you like it sweet

甘いものが好きなのは知ってるわ




So you can have your cake

だったらケーキを食べていいわよ




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ






Boy, when you're with me

私と一緒にいる時は




I'll give you a taste

私が楽しませてあげるから




Make it like your birthday

毎日を誕生日みたいに




Everyday

してあげるわ




I know you like it sweet

甘いものが好きなのは知ってるわ




So you can have your cake

だったらケーキを食べていいわよ




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ






So make a wish

だから願い事をして




I'll make it

毎日を




Like your birthday everyday

誕生日のようにしてあげるから




I'll be your gift

私があなたへのプレゼント




Give you something good to celebrate

あなたのお祝いに素敵なものをあげるわ




Happy birthday

ハッピーバースデー










Thank you for watching♪Have a good time♪





See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿