Translate

2018年11月30日金曜日

~Cool For The Summer~ Demi Lovato










Tell me what you want

欲しいものを言ってみてよ


What you'd like

あなたのやりたいことを


It's Okay

大丈夫よ


I'm a little curious... too

少しワクワクしてるの


Tell me if it's wrong

間違ってたら教えてよ


If it's right

もしも、それが正しければ


I don't care

別にいいんだけどね


I can keep a secret

私は秘密にするから


Can you?

あなたも出来る?







Got my mind on your body

あなたの身体に私の心を重ねて


And your body on my mind

私の心にあなたの身体を重ねて


Got a taste for the cherry

チェリーの味を知ってしまったの


I just need to take a bite

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの


Don't tell your mother

ママには言っちゃダメよ


Kiss one another

お互いがキスをして


Die for each other

お互いにに求めあってるの


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


Ha!




OoooOoooh




OoooOoooh












Take me down into your paradise

私を落として、あなたの楽園へ


Don't be scared 'cause I'm your body type

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの


Just something that we wanna try

ただ、少しだけ試してみたいだけ


'Cause you and I

だって、あなたと私は


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


Tell me if I won

私の勝ちだったら教えてよ


If I did

もしも、勝ったら


What's my prize

何をくれるの?


I just wanna play with you too

私はただ、あなた一緒にプレイしたいの


Even if they judge

誰かに決めつけられたとしても


Fuck if out

そんなことどうだっていいの


Do the time

さっさと消えてもらうわ


I just want to have some fun with you

私はただ、あなたと楽しみたいの







Got my mind on your body

あなたの身体に私の心を重ねて


And your body on my mind

私の心にあなたの身体を重ねて


Got a taste for the cherry

チェリーの味を知ってしまったの


I just need to take a bite

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの


Don't tell your mother

ママには言っちゃダメよ


Kiss one another

お互いがキスをして


Die for each other

お互いにに求めあってるの


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


Ha!




OoooOoooh




OoooOoooh



Take me down into your paradise

私を落として、あなたの楽園へ


Don't be scared 'cause I'm your body type

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの


Just something that we wanna try

ただ、少しだけ試してみたいだけ


'Cause you and I

だって、あなたと私は


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから










Shh Don't tell your mother

しーっ、ママには言っちゃダメよ







Got my mind on your body

あなたの身体に私の心を重ねて


And your body on my mind

私の心にあなたの身体を重ねて


Got a taste for the cherry

チェリーの味を知ってしまったの


I just need to take a bite

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの


Take me down!

私を落としてよ


Take me down into your paradise

私を落として、あなたの楽園へ


Don't be scared 'cause I'm your body type

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの


Just something that we wanna try

ただ、少しだけ試してみたいだけ


'Cause you and I

だって、あなたと私は


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


(Take me down)

(私を落としてよ)


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


(Don't be scared)

(怖がらないでね)


'Cause I'm your body type

だって、私の身体はあなたにピッタリなの


(Just something)

(ただ、試してみたいだけ)


'Cause you and I

だって、あなたと私は


We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから


Ha!




OoooOoooh




We're cool for the summer

夏向きのクールな2人だから



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿