Translate

2018年11月2日金曜日

~Love Lies~ Khalid feat Normani










Sorry if it's hard to catch my vibe, mmm

もしも、僕の気分を掴みにくかったらごめんね


I need a lover to trust, feel me you're on my side

信頼できる恋人必要なんだよ、僕の側にいるって教えてよ


Are you down for the ride?

キミは僕について来てくれる?


It's not easy for someone to catch my eye

誰かが僕の目を引くのは簡単じゃないけど


But I've been waitin' for you for my whole damn life

でもこの人生をかけてずっとキミを待ってたんだ


For my whole lifetime

この人生を賭けて







Don't be afraid to tell me if you ain't with it (you ain't with it)

もしも、乗り気じゃなくても僕に伝えるのを恐れないでね(乗り気じゃなくても)


I see you're focused, yeah you're so independent (independent)

僕にはキミがハッキリと見える、キミはとても自立した人だよ(自立した人)


It's hard for me to open up, I'll admit it (I'll admit it)

心を開くのは難しいよ、それは認めるよ(認めるよ)


You've got some shit to say and I'm here to listen

言いたいことがあるなら、僕は聞くためにここにいるんだよ










So baby, tell me where your love lies

だから、キミの愛が本物か教えて欲しいんだ


Waste the day and spend the night

昼間はいいから、夜を一緒に過ごそうよ


Underneath the sunrise

太陽が昇るときに


Show me where your love lies

キミの愛が本物か示してくれよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿