Translate

2018年11月26日月曜日

~Whenever Wherever Whatever~ Maxwell










Lead me on girl if you must

必要なら僕を持っていってよ


Take my heart and my love

僕の心と愛を奪っていけよ


Take of me all that you want

欲しいだけね、僕から全てを奪えばいいよ


And if there's a thing that you need

それから、僕が必要なんだったら


I'd give you the breath that I breathe

僕の空気だってあげるよ、僕が吸うはずのやつも


N' if ever you yeam

もしもキミが愛を欲しいのなら


For the love in me

僕の中の愛を







Whenever Wherever Whatever

いつでも、何処でも、なんでもね


Wish I knew if I could

出来るのなら知っておきたかったんだ


Be the one that you would

キミが僕の相手になってる時


Love forever n' a day baby

永遠に愛して、毎日愛する人なんだ、ベイビー


And it there's a thing that you need

もしもキミが必要なのなら


For you n' your blood I would bleed

僕が流す血をキミの血にするよ


N' if ever you yeam

もしもキミが愛を欲しいのなら


For the love in me

僕の中の愛を


Whenever wherever whatever

いつでも、何処でも、何でもね










And if there's a thing that you need

僕が必要なんだったら


I'd give you the breathe

僕の空気だってあげるさ


N' if ever you yeam

キミが愛を欲するのなら


For the love in me

僕の中の愛を


Whenever wherever whatever

いつだって、何処だって、何だって




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿