Translate

2018年11月7日水曜日

~Love Of A Lifetime~ Firehouse










I guess the time was right for us to say

僕達が話す時が来たって思うんだ


We'd take our time and live our lives

僕達は時間をかけて、僕達の人生を生きようって


Together day by day

毎日、一緒にね


We'll make a wish and send it on a prayer

僕達は願い事をして祈りを捧げよう


We know our dreams will all come true

僕達の夢は叶うって知ってるよ


With love that we can share

僕達の愛とともに


With you I never wonder-will you be there for me?

キミとなら不思議じゃないんだよ、僕のためにキミはそこにいるの?


With you I never wonder-you're the right one for me?

キミと一緒なら不思議じゃないんだよ、キミは僕の運命の人なの?







I finally found the love of a lifetime

僕は一生の愛を見つけたんだ


A love to last my whole life through

僕の人生で最後の愛なんだよ


I finally found the love of a lifetime

一生の愛を見つけたんだ


Forever in my heart

ずっと僕の心の中に


I finally found the love of a lifetime

僕は一生の愛を見つけたんだ










With every kiss, our love is like brand-new

全てのキスと共に、僕達の愛は新しく感じるんだ


And every star up in the sky

そして、全ての星達は空に


Was made for me and you

僕とキミのために作られたんだよ


Still we both know that the road is long

まだ、僕達の道は長いってわかってる


We know that we will be together

僕達が一緒になるってわかってるんだ


Because our love is strong

だって、僕達の愛は揺るぎないものだからね






I finally found the love of a lifetime

僕は一生の愛を見つけたんだ


A love to last my whole life through

僕の人生で最後の愛なんだよ


I finally found the love of a lifetime

一生の愛を見つけたんだ


Forever in my heart

ずっと僕の心の中に


I finally found the love of a lifetime

僕は一生の愛を見つけたんだ










Ooh, I finally found the love of a lifetime

ああ、僕は一生の愛を見つけたんだ


A love to last my whole life through, ooh

僕の人生で最後の愛なんだよ


I finally found the love of a lifetime

一生の愛を見つけたんだ


Forever in my heart

永遠に、僕の心の中に


I finally found the love of a lifetime (I finally found the love of a lifetime)

僕は一生の愛を見つけたんだ


Love of a lifetime (I finally found the love of a lifetime)

一生の愛を


I finally found the love (I finally found the love of a lifetime)

僕は一生の愛を見つけたんだ


Ooh, forever in my heart

永遠に、僕の心の中に


I finally found the love of a lifetime, ooh

やっと僕は一生の愛を見つけたんだよ



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿