Translate

2018年11月24日土曜日

~Miss You~ Cashmere Cat feat Major Laser feat Tony Lanez










Took time to get you

キミを手に入れるのに時間がかかったんだ


Took time to let you know

キミに知らせるのにも時間がかかった


Tried to forget you

キミを忘れようとしたけど


You're unforgettable

キミは忘れられないんだ


There's 24 hours in a day

1日24時間ある中で


I think about you more than 24 times

24回以上キミのことを思うんだ


Just trying not to think about you

ただ、キミのことを考えないようにしてるけど


But you've been on my mind

でもキミは、頭から離れないんだ


I got nothing for you but time

キミに与えられるものはないよ、でも時間以外はね


'Cause you always end up by my side

だって、キミはいつも僕の側にいるからさ


Through loving you, I needed time

キミを愛する中で、時間が必要だったんだ


I needed time, and now I'm like

時間が、そして今、僕は







Can I hit it like that?

キミを独り占めしてもいいかな?


Like this, like that?

こんな風に


Uh-huh, you know

ねえ、どうなの?


Can I kiss it like that?

キスしてもいいかな?


Like this, like that?

こんな風に


Remember that

覚えてて


Heaven, it feels like that

天国では、こんな風に感じるんだって


I won't lie to you, no, no

嘘はつかないからさ


Can I hit it like that?

僕がキミを独り占めしてもいいかな?


I've been waiting

ずっと待ってるよ


For you, you, you

キミを、キミを


Oh you, you, you

ねえ、キミを


Oh you, you, you

キミを


Oh you

キミをね


I've been waiting on and on and-

ずっと待ってるんだ、ずっとね










Took time to find you

キミを見つけるのに時間がかかったよ


You left to go away

キミは逃げていった


Must I remind you, feelings don't go astray, no

覚えててほしい、感情が何処かに迷ってしまうことなんかないって


There's 24 hours in a day

1日24時間ある中で


I think about you more than 24 times

24回以上キミのことを思うんだ


Just trying not to think about you

ただ、キミのことを考えないようにしてるけど


But you've been on my mind

でもキミは、頭から離れないんだ


I got nothing for you but time

キミに与えられるものはないよ、でも時間以外はね


'Cause you always end up by my side

だって、キミはいつも僕の側にいるからさ


Through loving you, I needed time

キミを愛する中で、時間が必要だったんだ


I needed time, and now I'm like

時間が、そして今、僕は







Can I hit it like that?

キミを独り占めしてもいいかな?


Like this, like that?

こんな風に


Uh-huh, you know

ねえ、どうなの?


Can I kiss it like that?

キスしてもいいかな?


Like this, like that?

こんな風に


Remember that

覚えてて


Heaven, it feels like that

天国では、こんな風に感じるんだって


I won't lie to you, no, no

嘘はつかないからさ


Can I hit it like that?

僕がキミを独り占めしてもいいかな?


I've been waiting

ずっと待ってるよ


For you, you, you

キミを、キミを


Oh you, you, you

ねえ、キミを


Oh you, you, you

キミを


Oh you

キミをね


I've been waiting on and on and-

ずっと待ってるんだ、ずっとね










Oh yes, it's true, true, true, true

そうだよ、それは本当のこと


I can be different for you, you, you, you

キミのためなら変わってみせる、キミのために


Show me the things I gotta do, do, do, do

何をしないといけないのかを教えてよ


I will be different for you, you, you, you

キミのためなら変わるからさ


You, woah

キミのためなら



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿