Translate

2018年11月11日日曜日

~Thank U Next~ Ariana Grande










Thought I'd end up with Sean

ショーンが最後の人になると思ってたの


But he wasn't match

でも彼とは合わなかった


Wrote some songs about Ricky

リッキーの曲も何曲か描いたわ


Now I listen and laugh

今聴くと笑っちゃうわ


Even almost got married

婚約までしてた


And for Pete, I'm so thankful

ピーターには本当に感謝してるの


Wish I could say "Thank you" to Malcolm"

マルコムには「ありがとう」って伝えたかった


'Cause he was an angel

だって、彼は天使になったから


One taught me love

私に愛を与えてくれた人で


One taught me patience

私に忍耐を与えてくれた人


And one taught me pain

そして、痛みを与えてくれた人


Now, I'm so amazing

今なら、私に驚いてしまうでしょうね


Say I've loved and I've lost

愛して失って


But that's not what I see

でも、それは私が見るものじゃないの


So, look what I got

だから、私が得たものは


Look what you taught me

あなたが教えてくれたものなの


And for that, I say

そのために、私に言わせて







Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むの


Thank you, next

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin' grateful for my ex

元カレたちにはとても感謝してるの


Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むの


Thank you, next (Next)

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin'...

とっても...










Spend more time with my friends

友達ともっと一緒に過ごすの


I ain't worried 'bout nothin'

何の心配もしてないの


Plus, I met someone else

それに、違う人にあったの


We having' better discussions

私達はいい話ができるのよ


I know they say I move on too fast

分かってるわ、彼らが言うように次に進むのが早いってことくらい


But this one got' last

でも、これが最後のつもり


'Cause her name is Ari

だって、彼女の名前は「アリアナ」だから


And I'm so good with that (So good with that)

私には私が一番あってるの


She taught me love (love)

彼女に愛を教えてくれた人


She taught me patience (patience)

彼女に忍耐を教えてくれた人


And she handles pain (pain)

そして、彼女は痛みを扱うの


That shit's amazing (yeah, she's amazing)

それが素晴らしいことなの


I've loved and I've lost (yeah, yeah)

私は愛して失って


But that's not what I see (yeah, yeah)

でも、それは私が見るものじゃないわ


Just look what I've found (yeah, yeah)

私が見つけたものを


Ain't no need for searching, and for that, I say

探す必要なんてないわ、それについて私に言わせて







Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むの


Thank you, next (Thank you)

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin' grateful for my ex

元カレたちにはとても感謝してるの


Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Said thank you, next)

ありがとう、次に進むの「ありがとうって言ってよ、次へ進むから」


Thank you, next (Next)

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin' grateful for my ex

元カレたちにはとても感謝してるの


Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Next)

ありがとう、次に進むの


Thank you, next (Next)

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin'...

とっても...










One day I'll walk down the aisle

いつかこの道を歩くわ


Holding hands with my mama

ママと手を繋いで


I'll be thanking my dad

パパに感謝して


'Cause she grew from the drama

だって、色々あって成長してきたから


Only wanna do it once, real bad

一度だけで十分なの、悪いことは


Gon' make that shit last

これで最後なのよ


God forbid something happens

神様は何かを起こす事を禁じてるし


Least this song is a smash (song is a smash)

少なくてもこの曲はスマッシュヒットするから


I've got so much love (love)

私は愛を待ってるの


Got so much patience (patience)

あまりにも多くを耐えてきた


I've learned from the pain (pain)

痛みから学んだの


Turned out amazing (turned out amazing)

驚いたわ


I've loved and I've lost (yeah, yeah)

愛して失って


But that's not what I see (yeah, yeah)

でも、それは私は見るものじゃなくて


Just look what I've found (yeah, yeah)

ただ、私が見つけたものを


Ain't no need for searching

探す必要なんてないわ


And for that, I'll say

そのことで、私に言わせて







Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むの


Thank you, next

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin' grateful for my ex

元カレたちにはとても感謝してるの


Thank you, next (Thank you, next)

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next (Said thank you, next)

ありがとう、次に進むの「ありがとうって言ってよ、次へ進むから」


Thank you, next (Next)

ありがとう、私は次に進むわ


I'm so fuckin' grateful for my ex

元カレたちにはとても感謝してるの


Thank you, next

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next

ありがとう、次に進むの


Thank you, next

ありがとう、私は次に進むわ


Yeah, yee




Thank you, next

ありがとう、次に進むわ


Thank you, next

ありがとう、次に進むの


Thank you, next

ありがとう、私は次に進むわ


Yeah, yee



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿