Translate

2018年11月28日水曜日

~You Belong With Me~ Taylor Swift










You're on the phone with your girlfriend, she's upset

あなたは彼女と電話中で、彼女はイラついてるの


She's going off about something that you said

彼女はあなたが放った言葉で我慢も限界なの


'Cause she doesn't het your humor like I do

だって彼女は、私のようにあなたのユーモアがわからないんだもの


I'm in my room, it's a typical Tuesday night

私は自分の部屋で変わりのない、いつもの火曜の夜を迎えるの


I'm listening to the kind of music she doesn't like

彼女の嫌いなタイプの音楽を聴いてね


And she'll never know your story like I do

彼女はあなたのことを理解できないと思うわ


But she wears short skirts, I wear T-shirts

でも彼女はミニスカートを履いていて、私はTシャツ姿


She's cheer captain and I'm on the bleachers

彼女は注目されるチアリーダーのキャプテンみたいで、私は外野席に居るような存在


Dreaming about the day when you wake me up and find

あなたがいつか、目を覚ましてくれるのを夢見てるの


That what you're looking for has been here the whole time

あなたを理解出来るのは私だけなんだって分かってるのよ







If you could see that I'm the one who understands you

そんな女がすぐ近くに居るのよ!ここにね!


Been here all along, so why can't you see?

あなたにふさわしいのは私なの、分かってる?


You belong with me, you belong with me

あなたの居場所はここで、あなたの居場所はここなのよ










Walking the streets with you and your worn-out jeans

擦り切れたジーンズ姿のあなたと通りを歩いてると


I can't help thinking this is how it ought to be

どう考えてもこうあるべきなんだって考えちゃうの


Laughing on a park bench, thinking to myself

公園のベンチで笑いながら、心の中で思うの


Hey, isn't this easy?

ねえ、これって自然なこと?


And you've got a smile that could light up this whole town

あなたは町中を照らすくらいの笑顔の持ち主なのに


I haven't seen it in a while since she brought you down

私は彼女に落ち込まされて以来、しばらく落ち込んでしまってる


You say you're fine, I know you better than that

あなたは「大丈夫」って言うけど、そんなのを鵜呑みに出来るほど無知じゃないのよ


Hey, what ya doing with a girl like that?

ねえ、あんな娘と何してるの?


She wears high heels, I wear sneakers

彼女は高いヒールを履いて、私はスニーカー


She's cheer captain and I'm on the bleachers

彼女はチアリーダーのキャプテンみたいな子だけど、私は外野席に座ってるみたいな人


Dreaming about the day when you wake me up and find

あなたがいつか、目を覚ましてくれるのを夢見てるの


That what you're looking for has been here the whole time

あなたを理解出来るのは私だけなんだって分かってるのよ







If you could see that I'm the one who understands you

そんな女がすぐ近くに居るのよ!ここにね!


Been here all along, so why can't you see?

あなたにふさわしいのは私なの、分かってる?


You belong with me

あなたの居場所はここなの


Standing by and walking at your back door

あなたの家の勝手口で待ってるわ


All this time how could you not know?

まだ分からないの?


Baby, you belong with me, you belong with me

ベイビー、あなたの居場所はここなのよ




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿