Translate

2018年11月3日土曜日

~One Thing~ One Direction










I've tried playing it cool

カッコよく振る舞おうとしたけど


But when I'm looking at you

でも、キミを見てると


I can never be brave

勇気が出なくなるんだ


Cause you make my heart race

だって、キミは僕の鼓動を早くするから


Shot me out of the sky

僕を空へ放ってよ


You're my Kryptonite

キミは僕のクリプトナイトで


You keep making me weak

キミは僕を弱らせる


Yeah, frozen and can't breathe

そうさ、凍りついて息もできないよ


Some things gotta give now

何とかしないと


Cause I'm dying just to make you see

だって、キミにわかって欲しいんだよ


That I need you here with me now

僕が今、キミにここに居て欲しいって


Cause you've got that one thing

だって、キミは何かを持ってるからね







So get out, get out, get out of my head

だから、僕の頭の中から出て行ってくれよ


And fall into my arms instead

そして、僕の腕の中に落ちて来て欲しいんだ


I don't, I don't, don't know what it is

それが僕にはできなくて、分からないけど


But I need that one thing

でも、僕はその何かが欲しいんだよ


And you've got that one thing

キミの持ってる何かが










Now I'm climbing the walls

今、僕はイライラしてるよ


But you don't notice at all

でも、キミは全然気づいてないけど


That I'm going out of my mind

気がおかしくなりそうだよ


All day and all night

昼でも夜でもね


Some things gotta give now

何とかしないと


Cause I'm dying just to make you see

だって、キミにわかって欲しいんだよ


That I need you here with me now

僕が今、キミにここに居て欲しいって


Cause you've got that one thing

だって、キミは何かを持ってるからね







So get out, get out, get out of my head

だから、僕の頭の中から出て行ってくれよ


And fall into my arms instead

そして、僕の腕の中に落ちて来て欲しいんだ


I don't, I don't, don't know what it is

それが僕にはできなくて、分からないけど


But I need that one thing

でも、僕はその何かが欲しいんだよ


So get out, get out, get out of my head

だから、僕の頭の中から出て行ってくれよ


And fall into my arms instead

そして、僕の腕の中に落ちて来て欲しいんだ


I don't, I don't, don't know what it is

それが僕にはできなくて、分からないけど


But I need that one thing

でも、僕はその何かが欲しいんだよ


And you've got that one thing

キミの持ってる何かが










Whoa




You've got that one thing

キミは何かを持ってるんだ


Get out, get out, get out of my head

出て行ってよ、僕の頭の中から


And fall into my arms instead

そして、僕の腕の中に落ちて来てよ







So get out, get out, get out of my head

だから、僕の頭の中から出て行ってくれよ


And fall into my arms instead

そして、僕の腕の中に落ちて来て欲しいんだ


I don't, I don't, don't know what it is

それが僕にはできなくて、分からないけど


But I need that one thing

でも、僕はその何かが欲しいんだよ


Get out, get out, get out of my mind

出てってよ、僕の心の中から


Out of my mind

僕の心から出て行ってよ


And come on, come into my life

そして、僕の人生に来て欲しい


I don't, I don't, don't know what it is

それが僕にはできなくて、分からないけど


But I need that one thing

でも、僕はその何かが欲しいんだよ


And you've got that one thing

キミの持ってる何かが




Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿