Translate

2018年11月10日土曜日

~Hello Heartache~ Avril Lavigne










La la la la la la la la




You were perfect

あなたは完璧な人なの


I was unpredictable

でも、私は不安定な人で


It was more than worth

価値のあるものだったわ


But not too sensible

でも、あまり賢明でなかったの


Young and foolish

若くて、愚かで


Seemed to be the way

そんな風にやって行くんだって思ったの


But I was stupid

でも、私が馬鹿だったの


To think that I could stay

これからも一緒に居られるって思った私が


Oh oh




To think that I could stay

一緒に要られるって思ってたのに







Goodbye my friend

友達にさようならって


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


It's not the end

これは終わりなんかじゃないの


It's not same

同じじゃないわ


Wish it didn't have at be this way but

こんなんじゃなかったらよかったのに、でも


You will always mean the world to me love

あなたは私にとって大事な人であり続けるから


Goodbye my friend

友達にさようなら


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


La la la la la la la la




Hello Heartache

こんにちは、心の痛み


La la la la la la la la












I was champagne

私はシャンパンで


You were Jameson

あなたはジャムソンだった


Every bad thing

いつも悪いことばっかりして


We did was so much fun

私達は楽しんでたの


I've seen your best side

あなたの良いところを知ってるし


You got to see my worst

あなたは私の悪いところも知ってる


It's not first time

初めてじゃないの


But this one really hurts

でも、今度は傷が深すぎて


Oh oh




Yeah, this one's gonna it hurts

そうね、今度のは傷ついたわ







Goodbye my friend

友達にさようならって


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


It's not the end

これは終わりなんかじゃないの


It's not same

同じじゃないわ


Wish it didn't have at be this way but

こんなんじゃなかったらよかったのに、でも


You will always mean the world to me love

あなたは私にとって大事な人であり続けるから


Goodbye my friend

友達にさようなら


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


La la la la la la la la



La la la la la la la la




La la la la la la la la



La la la la la la la la










Do you know

わかるかな?


Do you get

わかってくれるのかな?


It's just goodbye

これはただの「さようなら」なの


It's not the end

これは終わりじゃない


It's not the end

これは終わりじゃないのよ







Goodbye my friend

友達にさようならって


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


It's not the end

これは終わりなんかじゃないの


It's not same

同じじゃないわ


Wish it didn't have at be this way but

こんなんじゃなかったらよかったのに、でも


You will always mean the world to me love

あなたは私にとって大事な人であり続けるから


Goodbye my friend

友達にさようなら


Hello heartache

心の痛みよ、こんにちは


La la la la la la la la




Hello Heartache

こんにちは、心の痛み


La la la la la la la la




Hello Heartache

こんにちは、心の痛み


La la la la la la la la





Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿