Translate

2018年11月14日水曜日

~Forgotten~ Avril Lavigne










Ah ah ah ah




Ah ah ah ah




I'm giving up on everything

全てを諦めるわ


Because you messed me up

だって、あなたに台無しにされたから


Don't know how much you screwed it up

どれだけ混乱してるのか分からないけど


You never listened

あなたは一切耳を傾けてくれなかったの


That's just too bad

ただ、最低でしかないわ


Because I'm moving on

だって、私は前に進んでるもの


I won't forget

忘れたりなんかしないわ


You were the one that was wrong

あなたは間違った人間だったの


I know I need to step up and be strong

次の場所へ向かって、強くならないといけないの


Don't patronize me

私にひいきしないで


Yeah yeah yeah yeah yeah









Have you forgotten

忘れたままなの?


Everything that I wanted

私が欲しかった何もかも


Do you forget it now

あなたは今でも忘れたまま?


You never got it

今まで分からなかったんでしょ?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Yeah yeah yeah yeah yeah




Ah ah ah ah




Ah ah ah ah












Gotta get away

出て行くわ


There's no point in thinking about yesterday

昨日のことを考えたって意味がないの


It's too late now

もう遅すぎるのよ


It won't ever be the same

今までと同じじゃいられない


We're so different now

2人は変わったのよ


Yeah yeah yeah yeah yeah









Have you forgotten

忘れたままなの?


Everything that I wanted

私が欲しかった何もかも


Do you forget it now

あなたは今でも忘れたまま?


You never got it

今まで分からなかったんでしょ?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Yeah yeah yeah yeah yeah












I know I wanna run away

逃げ出したいの


I know I wanna run away

私は


Run away

逃げ出したいのよ


If only I could run away

もしも、逃げられたら


If only I could run away

もしも私が


Run away

逃げられたら


I told you what I wanted

私が欲しかったものなら伝えたわ


I told you what I wanted

あなたに


What I wanted

伝えたわ


But I was forgotten

でも、私は忘れ去られたの


I won't be forgotten

私はもう、忘れ去られることはないの


Never again

もう二度とね




Have you forgotten

忘れたままなの?


Everything that I wanted

私が欲しかった何もかも


Do you forget it now

あなたは今でも忘れたまま?


You never got it

今まで分からなかったんでしょ?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Have you forgotten

忘れたままなの?


Everything that I wanted

私が欲しかった何もかも


Do you forget it now

あなたは今でも忘れたまま?


You never got it

今まで分からなかったんでしょ?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Have you forgotten

忘れたままなの?


Do you get it now

今なら分かるって言うの?


Forgotten

忘れたの?


Yeah, yeah, yeah




Forgotten

忘れたままなの?


Yeah, yeah, yeah


Forgotten

忘れたの?


Yeah, yeah, yeah




Forgotten

忘れてしまったの?


Yeah, yeah, yeah






Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿