Translate

2018年11月22日木曜日

~In This The World We Created?~ Queen










Just look at all those hungry mouths we have to feed

飢えた人達を見るといいんだ


Take a look at all the suffering we breed

僕達が生み出した苦しんでる人達を見るんだよ


So many lonely faces scattered all around

数えきれない沢山の人があちこちに居るよ


Searching for what they need

自分達に必要なものを求めてね







Is this the world we created?

これが僕達が作り上げた世界なのか?


What did we do it for?

僕達は一体何をしたんだ?


Is this the world we invaded

法に背いてまでね


Against the law?

僕達が侵略した世界はこう言うことなのか?


So it seems in the end

そうさ、結局そう言うことなんだ


Is this what we're all living for today?

僕達が今、住んでるのはここで


The world that we created

僕達自身が作り上げた世界なんだよ










You know that everyday a helpless child is born

毎日のように弱々しい子供達が生まれてくるんだ


Who needs some loving care inside a happy home

幸せな家庭の中で愛情が必要な子供達さ


Somewhere a wealthy man is sitting on his throne

一方どこかで富を持った男が王座に腰をおろして


Waiting for life to go by

人生がただ、過ぎて行くのを待ってるんだ







Is this the world we created?

これが僕達が作った世界なのか?


We made it on our own

僕達自身がこの手で


Is this the world we devastated

僕達が荒らしてしまった世界なのか?


Right to the bone?

その芯まで全てを?











If there's a God in the sky looking down

もしも、空にいる神様が見下ろしてたら


What can he think of what we've done

僕達がしたことを見て何を思うかな?


To the world that he created?

神様に創造した世界に対して僕達は...



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿