Translate

2018年11月16日金曜日

~I'm Like A Bird~ Nelly Furtado










You're beautiful and that's for sure

あなたは美しいの、本当にね


You'll never ever fade

あなたは決して劣らないわ


Your lovely, but It's not for sure

あなたは可愛らしくて、でも違う


And I won't ever change

私は変わることなんてないの


And though my love is rare

私の愛は価値があるから


And though my love is true

私の愛は真実だから







I'm like a bird

私は鳥のように


I'll only fly away

ただ、空を羽ばたくの


I don't know where my soul is (soul is)

私は何処に居るのかも分からない


I don't know where my home is

帰る場所も分からないの


And baby all I need for you to know is

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ










Is your faith in me brings me to tears

あなたの優しさが涙を誘うの


Even after all these years

全てが終わった後でもね


And it pains me so much to tell

あなたが私のことを


That you don't know me that well

よく知らないってこと、とても傷ついたの


And though my love is rare

私の愛には価値があるの


And though my love is true

私の愛は真実なのよ







I'm like a bird

私は鳥のように


I'll only fly away

ただ、空を羽ばたくの


I don't know where my soul is (soul is)

私は何処に居るのかも分からない


I don't know where my home is

帰る場所も分からないの


And baby all I need for you to know is

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ










I'm like a bird

私は鳥のように


I'll only fly away

ただ、空を羽ばたくの


I don't know where my soul is (soul is)

私は何処に居るのかも分からない


I don't know where my home is

帰る場所も分からないの


And baby all I need for you to know is

あなたはそれだけを分かってればいいの、ただそれだけ


It's not that I want to say good-bye

さよならを言いたいわけじゃなくて


It's just that every time you try to

いつもあなたに分かって欲しいの


Tell me, me that you love me (oh, oh)

教えて、愛して欲しいの


Each and every single day

いつかはあなたに


I know I'm gonna have to eventually give you away, yeah

全てを打ち明けなくちゃいけないの


And though my love is rare

私の愛には価値があって


And though my love is true yeah

私の愛は真実なの


And I'm just scared

私はただ、怯えてたの


That we may fall though, yeah, yeah

たとえ私達が倒れても



Thank you for watching♪Have a good time♪


See You Tomorrow

0 件のコメント:

コメントを投稿